Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 61 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 61 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am |
|
| Testi - Kuka hahmosi on? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
VampireDoll Kuollut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 24.01.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Testi - Kuka hahmosi on? To Huhti 15, 2010 3:08 am | |
| Millainen hahmosi on? Rastita hahmoon sopivat kohdat, ja laske mistä koituu eniten pisteitä, sillä se selviää 8D
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [ ] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL:
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL:
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [ ] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL:
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [ ] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL:
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [ ] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL:
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL:
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [ ] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL:
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [ ] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa TOTAL:
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [ ] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [ ] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL:
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [ ] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL:
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL:
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [ ] Olen huolissani maapallosta TOTAL:
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL:
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL:
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [ ] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL:
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [ ] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL:
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [ ] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL:
Pessimisti: [ ] Missään ei ole mitään hyvää [ ] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [ ] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL:
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [ ] Olen ikäisteni huipuissa [ ] Voitto on tärkeintä! TOTAL:
Syöppö: [ ] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [ ] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL:
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [ ] Olen luotettava TOTAL:
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? To Huhti 15, 2010 3:40 am | |
| Drusilla:
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 1
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [x] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 1
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [x] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 2
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [ ] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 0
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [ ] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 0
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [x] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [ ] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 0
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [ ] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa TOTAL: 0
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [ ] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [ ] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL: 0
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [ ] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL: 0
Psykopaatti: [x] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [x enkä vain suunnittele!] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [x] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [x] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 4
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [ ] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 0
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL: 0
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [x] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 1
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [ ] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: 0
Snobi: [x] Kaikki ovat alapuolellani [x] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [x] Olen rikas [ ] Olen lellitty [x] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 4
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [ ] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 0
Pessimisti: [ ] Missään ei ole mitään hyvää [ ] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [ ] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL:
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [ ] Olen ikäisteni huipuissa [ ] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 0
Syöppö: [ ] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [ ] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL: 0
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [ ] Olen luotettava TOTAL: 0
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [x] Haluan olla johtaja [x] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [x] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 5
Maya: Oho :o Mun mielipuoliprinsessani on pomottaja ja hyvinä kakkosina tulee snobi ja psykopaatti. (mielisairas olis kuitenkin ehkä kaikista osuvin... *vilkaisee Drusillaan päin*) Drusilla: *ei kiinnitä mitään maailman menoon, vaan hyräilee itsekseen hempeällä äänellä ja hellii posliinikasvoista nukkea* |
| | | VampireDoll Kuollut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 24.01.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? To Huhti 15, 2010 4:17 am | |
| //HAHAHAH ihana toi loppu XDDD//
Aquilla Domatrevjitz
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [x] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 2
Joulupukki: [x] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [x] Olen erittäin vanha [x] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [x] Nauran paljon TOTAL: 4
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [/] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 1½
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 1
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [ ] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL:
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [x] Rakastan pomoani (vaimoni lasketaan pomoksi) [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Nörtti: [x] Tykkään matikasta [x] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [x] Olen teoreettinen [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 4
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [ ] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa (ymmärsikö joku näistä kysymyksistä jotakin?) TOTAL:0
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [x] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [x] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [x] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL:
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [x] Haluaisin matkustaa Japaniin (olen kyllä käynyt siellä jo, mutta ainahan olisi mukavaa mennä uudestaan) TOTAL: 1
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [x] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 1
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [x] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [x] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [x] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 3
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [x] Kirjoitan angstirunoja (nuorten sanat ovat varsin mielenkiintoisia...) [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL: 1
Outo: [x] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin (näin on käynyt, monta kertaa) [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [x] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL:
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [ ] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: 0
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [x] Olen rikas [ ] Olen lellitty [ ] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 1
Optimisti: [x] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [x] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [x] Hyvin se menee [x] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 5
Pessimisti: [ ] Missään ei ole mitään hyvää [ ] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [ ] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL: 0
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [x] Olen ikäisteni huipuissa (en kyllä urheilullisesti, mutta en ole ollenkaan kankea vaikka olenkin lähes 500-vuotias!) [ ] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 1
Syöppö: [ ] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [ ] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön (jos voisin syödä jotain muutakin kuin verta, tämä olisi ollut varsin hauska kohta) TOTAL: 0
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [ ] Olen luotettava TOTAL: 0
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 2
VaDo: Aquilla on optimisti <3 Mutta HAJOSIN tolle joulupukille XDDDDDDDDDD!!! | |
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Su Huhti 18, 2010 4:27 am | |
| Carla Corneille
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 1
Joulupukki: [x] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 1
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [ ] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL:
Keiju: [x] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [x] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 3
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [ ] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 0
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [x] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [x] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 2
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [x] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 2
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [ ] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa TOTAL: 0
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [x] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [x] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [ ] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL: 2
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [x] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL: 1
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 0
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [x] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 1
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL: 0
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 0
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [x] Olen rikas [ ] Olen lellitty [ ] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 1
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [x] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [x] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 3
Pessimisti: [ ] Missään ei ole mitään hyvää [ ] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [ ] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL: 0
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [ ] Olen ikäisteni huipuissa [ ] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 0
Syöppö: [ ] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [ ] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL: 0
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [x] Olen luotettava TOTAL: 1
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [x] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 2
Maya: Haha, Carla on optimistikeiju ;DD kuulostaa ihan siltä. |
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? La Toukokuu 22, 2010 12:12 am | |
| Ethan Elijah Cross
Juoppo: [x] Kalja on kaveri [x] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [ ] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 2
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [x] Nauran paljon TOTAL: 1
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 1
Peikko: [x] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [x] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL:
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [x] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [x] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [ ] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 1
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [x] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa TOTAL: 1
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [ ] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [ ] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL:
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [ ] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL:
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [x] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 1
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [Eri syistä tosin, x] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [ ] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 1
Angsti: [x] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL: 1
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL:
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [x] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [ ] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: 1
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [x] En tottele ketään [x] Haistattelen opettajille TOTAL: 2
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 1
Pessimisti: [x] Missään ei ole mitään hyvää [ ] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [x] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL: 2
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [x] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [ ] Olen ikäisteni huipuissa [x] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 2
Syöppö: [x] Mulla on nälkä [x] Koska syödään? [x] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [x] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [x] Yöpala on välttämätön TOTAL: 5
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [x] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [ ] Olen luotettava TOTAL: 1
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [x] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [x] Haluan tehdä kaiken itse [x] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 5
Jaa-a, nappiin menee. Ethan on pomottaja sekä syöppö. >:'U |
| | | Samirix Raivostunut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 903 Join date : 21.01.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? To Loka 21, 2010 3:26 am | |
| Sorahiko Strifeheart
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [ ] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 0
Joulupukki: [x] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [x] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [x] Nauran paljon TOTAL: 3
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 1
Keiju: [x] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [x] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [x] Pidän hennoista väreistä [x] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 5
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 0
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [ ] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 0
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [x] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [x] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [x] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL: 3
Anime- ja mangafriikki: [x] Luen monia mangasarjoja [x] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [x] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [ ] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL: 3
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 0
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [x] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [x] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [ ] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 2
Outo: [x] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [x] Puhun itsekseni [x] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [x] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 4
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [ ] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 0
Optimisti: [x] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [x] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [x] Huomenna on parempi päivä [x] Hyvin se menee [x] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 6
Syöppö: [x] Mulla on nälkä [x] Koska syödään? [x] Napostelen usein [x] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [x] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [x] Yöpala on välttämätön TOTAL: 6
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [x] Olen luotettava TOTAL: 1
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 0
Sorahiko on optimistinen syöppö XDD | |
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? To Loka 21, 2010 7:42 am | |
| Dwight Jones
Juoppo: [x] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 2
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [x] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 1
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [mä kyl näen ainaski siel] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 1
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [ ] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 0
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [x] Minulla on isot jalat [x] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 3
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [x] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [ ] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [x] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL: 1
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [x] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL: 1
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [ ] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 0
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [ ] Viiltelen TOTAL:
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 0
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [ ] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [ ] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 0
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [x] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 2
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [ ] Olen ikäisteni huipuissa [x] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 1
Syöppö: [x] Mulla on nälkä [x] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [ ] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [x] Yöpala on välttämätön TOTAL: 3
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [x] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 1
Hmm... Dwight ei nyt oikeen sopinut mihinkään muottiin näemmä, kun kerta 3 pistettä oli maksimi :DD Eli Peikko/syöppö... x)
|
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Su Loka 31, 2010 9:39 pm | |
| Riza Wildman
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [/] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: ½
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 0
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 1
Keiju: [/] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [ ] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: ½
Peikko: [x] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 2
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [x] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Leffafriikki: [ ] Tiedän mitä tapahtuu kun on katsonut mystisen videonauhan (the Ring jne.) [ ] Tiedän montako roolia Johnny Depp on elämänsä aikana esittänyt [ ] Meillä näkyy maksulliset leffakanavat [ ] Minulla/meillä on yli 30-DVD-elokuvaa [ ] Omistan paljon vanhoja VHS-kasetteja [ ] Tykkään melkein kaikista leffoista, mitkä olen nähnyt TOTAL: 0
Anime- ja mangafriikki: [ ] Luen monia mangasarjoja [ ] Anime- ja mangahahmot ovat paremman näköisiä kuin länsimaiset [ ] Katson animesarjoja [ ] Olen cosplayer [ ] Piirrän mangaa [ ] Haluaisin matkustaa Japaniin TOTAL: 0
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [x] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [x] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [x] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 3
Outo: [/ja vetäisin takaisin] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [ ] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: ½
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [/] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: ½
Snobi: [ ] Kaikki ovat alapuolellani [/] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [x] En tottele ketään [ ] Haistattelen opettajille TOTAL: 1½
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 1
Syöppö: [x] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [x] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [x] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL: 3
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [x] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [x] Haluan tehdä kaiken itse [x] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 5
Maya: Oho, mun mussukoista löytyy toinenkin pomottaja :o Ja hyvinä kakkosina on syöppö ja psykopaatti. :D Riza: -___-' oh, srsly! |
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Ke Joulu 01, 2010 6:15 am | |
| Jaromir Hawkins
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [/] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: ½
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [/] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: ½
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [ ] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 0
Peikko: [x] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [x] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 3
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [x] Jään aina ylitöihin [/] Haluan edetä urallani [x] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 2½
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [x] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [x] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 2
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [ ] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 0
Syöppö: [/] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [/] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [/] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL: 1½
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [x] Saan usein haluamani [x] Haluan olla johtaja [x] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [x] Haluan tehdä kaiken itse [x] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 6
Haha, toi pomottaja on aika ylivoimanen :''DD Voi Jarskaa. |
| | | Maymay Ihminen
Viestien lukumäärä : 28 Join date : 15.05.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Ma Toukokuu 16, 2011 2:07 am | |
| Ivan Landy
Juoppo: [x] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 2
Joulupukki: [ ] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 0
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [x] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [/] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 2½
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 1
Työnarkomaani [x] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 1
Nörtti: [x] Tykkään matikasta [x] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 3
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [x] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [x] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 2
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [x] Teen mukisematta mitä käsketään [x] Olen luotettava TOTAL: 2
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [x] Haluan tehdä kaiken itse [x] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL:2
Ivan on.... nörtti. :D awww...
| |
| | | Ruu Ihmissusiorja
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 29.11.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Sadistic Lullabye
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? To Kesä 02, 2011 9:46 am | |
| Cain Delaney
Juoppo: [/] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [x] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 1½
Joulupukki: [x >:3] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [ ] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [x ] Nauran paljon TOTAL: 2
Narkkari: [/] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [/] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [x] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 2
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [x] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [ ] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 2
Peikko: [ ] Minulla on sekainen tukka [ ] Puheestani saa harvoin selvää [x] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 1
Työnarkomaani [ ] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [ ] Tykkään viedä työt kotiin [ ] Jään aina ylitöihin [ ] Haluan edetä urallani [ ] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 0
Pissaliisa: [ ] Kirjoitan ks:n x:nä [ ] Dokaan sidukkaa [ ] Otan ns. "peilivalokuvia" [ ] Koulu on perseestä [x] 2 viikkoa on kauan seurusteluaikaa TOTAL: 1
Psykopaatti: [x] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [ ] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [/] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [x] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [x] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 3½
Angsti: [ ] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [ ] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [/] Viiltelen TOTAL: ½
Outo: [x] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [x] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 2
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [ ] Puren kynsiäni [ ] Imeskelen hiuksiani [x] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: 1
Snobi: [x] Kaikki ovat alapuolellani [/] Katson kaikkia nenänvarttani pitkin [ ] Olen rikas [ ] Olen lellitty [x] En tottele ketään [x] Haistattelen opettajille TOTAL: 3½
Optimisti: [ ] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [ ] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [ ] Huonomminkin voisi olla [ ] Huomenna on parempi päivä [x] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 1
Urheiluhullu: [ ] Kaikki aika menee kisoissa ja harkoissa [ ] Rakastan kaikkia lajeja [ ] Hikoilu on hyväksi [ ] Olen voittanut kultaa ainakin yhdessä lajissa [x] Olen ikäisteni huipuissa [/] Voitto on tärkeintä! TOTAL: 1½
Syöppö: [ ] Mulla on nälkä [ ] Koska syödään? [ ] Napostelen usein [ ] Suosikkeja ovat mm. sipsit, karkit ja limsa [x] Syön kaikkea mikä maistuu hyvälle [ ] Yöpala on välttämätön TOTAL: 1
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [ ] En halua olla johtaja [ ] Teen mukisematta mitä käsketään [ ] Olen luotettava TOTAL:0
Pomottaja: [x] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [/] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [/] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 2
Snobi psykopaatti. No jopas! :D | |
| | | Hijiri Ihminen
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 10.06.2011
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Pe Kesä 10, 2011 12:54 pm | |
| Shachar:
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [ ] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 0
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [ ] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [x] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 1
Keiju: [x] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [ ] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [x] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 2
Peikko: [x] Minulla on sekainen tukka [x] Puheestani saa harvoin selvää [ ] Pidän lihasta [ ] Minulla on isot jalat [ ] Olen pitkä ja roteva [ ] Minulla on kyttyräselkä TOTAL: 2
Nörtti: [ ] Tykkään matikasta [ ] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [ ] Tykkään hääräillä tietokoneella [ ] Olen teoreettinen [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 1
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [x] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 0
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [ ] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [ ] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [x] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 1
Angsti: [x] Yhyy, kukaan ei rakasta [ ] Kirjoitan angstirunoja [x] Itken usein ilman syytä [ ] Koko maailma vihaa minua [ ] Piirrän angstisia kuvia [x] Viiltelen TOTAL: 3
Repuusi: [ ] Käyn ehkä kerran viikossa pesulla [ ] Vaihdan alusvaatteeni kerran viikossa [ ] Käyn usein ns. "puskakusella" [x] Puren kynsiäni [x] Imeskelen hiuksiani [ ] En kampaa hiuksiani koskaan TOTAL: 2
Pessimisti: [x] Missään ei ole mitään hyvää [x] Perseelleen menee kuitenkin [ ] Huonommin ei voisi olla [ ] Huomenna menee vielä huonommin [ ] En jaksa enää [ ] Elämällä ei ole merkitystä TOTAL: 2
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [x] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [x] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [x] En halua olla johtaja [x] Teen mukisematta mitä käsketään [/] Olen luotettava TOTAL: 4½
Pomottaja: [ ] Haluan, että minua totellaan [ ] Saan usein haluamani [ ] Haluan olla johtaja [ ] Hermostun, jos joku on eri mieltä kanssani [ ] Haluan tehdä kaiken itse [ ] Jos joku mokaa, räyhään hänelle TOTAL: 0
Hissukka | |
| | | Charon Vastaveretetty
Viestien lukumäärä : 86 Join date : 15.01.2012
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? Ti Tammi 17, 2012 5:31 pm | |
| Korbinian Vinter
Juoppo: [ ] Kalja on kaveri [ ] Viinapullot sopii koristeeksi [ ] Olen selvin päin vain jouluna [ ] Paras ryypiskelypaikka on puiston penkki [/] Minua ei häiritse, jos joku on kännissä [ ] Minulla on kunnon kaljamaha TOTAL: 0,5
Joulupukki: [/] Tykkään antaa lahjoja [ ] Minulla on parta [ ] Olen erittäin vanha [x] Pidän poroista [ ] Asun Lapissa [ ] Nauran paljon TOTAL: 1,5
Narkkari: [ ] Lempikasvini on kannabis tai marihuana [ ] Tykkään piikeistä ja neuloista [ ] Inhoan sinistä valoa, en nää suoniani [ ] Olen riippuvainen jostakin/minulla on pakkomielle [ ] Lääkkeitä on kiva syödä, vaikken olisikaan sairas [ ] Minulla on kalpea iho ja punertavat silmät TOTAL: 0
Keiju: [ ] Olen pieni ja siro [ ] Minulla on siivet [ ] Kikatan paljon [x] Hymyilen paljon [ ] Pidän hennoista väreistä [x] Kammoksun pahoja juttuja TOTAL: 2
Työnarkomaani [x] Töissä on kivaa [ ] Rakastan pomoani [x] Tykkään viedä työt kotiin [x] Jään aina ylitöihin [x] Haluan edetä urallani [x] Minusta työni on hauskaa TOTAL: 5
Nörtti: [x] Tykkään matikasta [/] Katson paljon dokumentteja ja tieteisleffoja [ ] Tilaan/meille tulee Tieteen kuvalehti [/] Tykkään hääräillä tietokoneella [x] Olen teoreettinen [x] Harkitsen aina pitkään ennen kuin päätän TOTAL: 4
Psykopaatti: [ ] Haluaisin tosissani hallita yhdyskuntaa [ ] Hitler on esikuvani [/] Kun joku nauraa, hän nauraa minulle [ ] Suunnittelen välillä, että tapan jonkun [ ] Minulle on sanottu, että nauruni kuulostaa mielipuoliselta [ ] Osaan manipuloida ihmisiä tanssimaan oman pillini mukaan TOTAL: 0,5
Maailmanparantaja: [ ] Olen kummi (Itämeren, WFF:n, Plan...) [x] Olen ostanut lahjan erilaisesta lahjakaupasta [x] Olen lahjoittanut rahaa punaiselle ristille [ ] Ostan lähes kaiken kierrätettynä [ ] Kerään roskat, kun näen niitä maassa [x] Olen huolissani maapallosta TOTAL: 3
Outo: [ ] Jos joku vetäisi minua turpaan, taputtaisin [ ] Nuolen lautaseni puhtaaksi [x] Puhun itsekseni [ ] Minulla on käsinukkeja; järjestän näytelmiä itselleni [ ] Minulla on useampi persoona [ ] Minulla on oma salainen kieli, jota kukaan muu ei tunne TOTAL: 1
Optimisti: [x] Kaikessa ja kaikissa on jotain hyvää [x] Kaikki kääntyy vielä hyväksi [x] Huonomminkin voisi olla [x] Huomenna on parempi päivä [ ] Hyvin se menee [ ] Paatuneimmallakin on kultainen sydän TOTAL: 4
Hissukka: [ ] En viittaa koulussa, pelkään että vastaan väärin [ ] Pukeudun mustaan ja yleensä huppareihin ja farkkuihin [ ] Vastaan lyhyillä lauseilla; OK, ihan jees, ihan sama jne. [x] En halua olla johtaja [/] Teen mukisematta mitä käsketään [x] Olen luotettava TOTAL: 2,5
Työnarkomaani, mikä yllätys! | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Testi - Kuka hahmosi on? | |
| |
| | | | Testi - Kuka hahmosi on? | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |