Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 56 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 56 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am |
|
| Kuinka kissa olet? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Kuinka kissa olet? Su Huhti 18, 2010 6:44 am | |
| 0-7 : Kissimirri
8-14: Elukka
14-20: Villikissa
21-25: Peto
26-30: Saalistaja
[] Aamulla herätessä naksautan niskani [] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [] Kun nukun, nukun päälle 10h [] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ma Huhti 19, 2010 4:52 am | |
| Riza Wildman
0-7: Kissimirri
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [3] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [4] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [5] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [6] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [7] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [8] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [9] Sähisen jos olen vihainen [10] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [11] En siedä liikaa sosiaalisuutta [12] Kynteni ovat pitkät ja terävät [13] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [14] Koulussa ei ole mieliainetta [15] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [16] Nukkumaan menosta ei tule mitään [17] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [18] Kun nukun, nukun päälle 10h [19] Hyvät refleksit [20] Juokseminen veressä [21] Sanoo mitä ajattelee
Maya: Hahahahhaa~! XD Riza on aika peto. Riza: Mistä lähtien ihmissudet on ollu kissaeläimiä?! -___-" |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Pe Toukokuu 21, 2010 11:51 pm | |
| Ethan Elijah Cross
0-7 : Kissimirri
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [3] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [4] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [5] Jätän hiukseni harjaamatta [6] Nukun oppitunneilla [7] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [8] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [9] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [10] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [11] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [12] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [13] Koulussa laitan opettajille vastaan [14] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [15] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [16] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [17] Nukkumaan menosta ei tule mitään [18] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [19] Kun nukun, nukun päälle 10h [20] Hyvät refleksit [21] Juokseminen veressä [22] Sanoo mitä ajattelee
Samoin tämä Ethan :D |
| | | VampireDoll Kuollut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 151 Join date : 24.01.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Kauhajoki
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ti Kesä 08, 2010 3:45 am | |
Carmilla Domatrevjitz
[x, herään kylläkin yöllä] Aamulla herätessä naksautan niskani [] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [x] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [en voi syödä kumpaakaan] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [x] Sähisen jos olen vihainen [x] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [x] Kynteni ovat pitkät ja terävät [x] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [x] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [x] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [x] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [x] Koulussa ei ole mieliainetta [x] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [x] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [x, niin teenkin] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [x] Kun nukun, nukun päälle 10h [x] Hyvät refleksit [x] Juokseminen veressä [x] Sanoo mitä ajattelee
villikissa! | |
| | | Samirix Raivostunut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 903 Join date : 21.01.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ke Loka 13, 2010 5:05 am | |
| Lion Dreizehn
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [3] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [4] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [5] Jätän hiukseni harjaamatta [6] Nukun oppitunneilla [7] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [8] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [9] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [10] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [11] En tue ruotsalaisia [12] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [13] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [14] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [15] Nukkumaan menosta ei tule mitään [16] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [17] Kun nukun, nukun päälle 10h [18] Hyvät refleksit [19] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Villikissa! :D | |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? To Loka 21, 2010 7:47 am | |
Dwight Jones
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [2] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [3] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [4] Kun nukun, nukun päälle 10h [5] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Umm... eh? ._." Kissimirri näemmä... ;_; |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? To Loka 28, 2010 12:57 pm | |
| Alex Gore
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [3] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [4] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [5] Nukun oppitunneilla [6] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [7] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [8] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [9] Nukkumaan menosta ei tule mitään [10] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [11] Kun nukun, nukun päälle 10h [12] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Hahah, Alex on elukka :D <3 |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ke Marras 24, 2010 5:38 am | |
| Rose Gold
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [3] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [4] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [5] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [6] Kynteni ovat pitkät ja terävät [7] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [8] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [9] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [] Kun nukun, nukun päälle 10h [10] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Jeeeij, my giirl <3 Elukkahan se. :D |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ke Joulu 01, 2010 5:59 am | |
| Jaromir Hawkins
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [3] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [/] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [4] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [5] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [6] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [7] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [/] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [8] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [] Kun nukun, nukun päälle 10h [9] Hyvät refleksit [10] Juokseminen veressä [11] Sanoo mitä ajattelee
Haha, Jarska on aika elukka. :D |
| | | Ruu Ihmissusiorja
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 29.11.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Sadistic Lullabye
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ke Joulu 01, 2010 6:28 am | |
| Cain Delaney
[] Aamulla herätessä naksautan niskani [1] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [/] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [2] Jätän hiukseni harjaamatta [3] Nukun oppitunneilla [4] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [5] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [6] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [7] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [8] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [9] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [/] Kun nukun, nukun päälle 10h [/] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [10] Sanoo mitä ajattelee
Elukka! No sitä se kyllä on :,) | |
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? To Joulu 02, 2010 9:21 am | |
| Faro
[1] Aamulla herätessä naksautan niskani [2] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [3] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [4] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [4 puoli] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [5 puoli] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [6] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [7] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [8] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [9] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [10] Kun nukun, nukun päälle 10h [11] Hyvät refleksit [12] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Faro liittyy elukoiden joukkoon... :'''DD
|
| | | Maymay Ihminen
Viestien lukumäärä : 28 Join date : 15.05.2011 Ikä : 31 Paikkakunta : Tornio
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ma Toukokuu 16, 2011 2:11 am | |
| Ivan
[] Aamulla herätessä naksautan niskani [x] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [x] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [x] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi. [x] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [x] Lempieläimeni on kissa [] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [] Nukkumaan menosta ei tule mitään [x] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [x] Kun nukun, nukun päälle 10h [x] Hyvät refleksit [x] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee
Ivan on siis elukka. No onhan se. Grau. | |
| | | Charon Vastaveretetty
Viestien lukumäärä : 86 Join date : 15.01.2012
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? Ti Tammi 17, 2012 5:43 pm | |
| Korbinian Vinter
[] Aamulla herätessä naksautan niskani [1] Aamulla herätessä venyttelen kaikkia jäseniäni [] Minua ei meinaa saada ylös sängystä [2] Hiukseni ovat sekaisin herätessäni [] Jätän hiukseni harjaamatta [] Nukun oppitunneilla [] Minusta tulee pirteämpi iltaa myöten [] Jos ruokana on salaattia valitan lihan puuttuvuudesta [] Jos ruokana on lihaa, syön enemmän kuin jaksan [] Sähisen jos olen vihainen [] Mitä rajumpi meno niin sitä parempi [] En siedä liikaa sosiaalisuutta [] Kynteni ovat pitkät ja terävät [] Pidän veren mausta [] Suihkuun menen vain siksi etten haise [] Lempieläimeni on kissa [?] En tue ruotsalaisia [] Ulos katsoessani mieleni tekisi hypätä ikkunasta metsään [] Koulussa laitan opettajille vastaan [] Koulussa en syö ruokaa, vaan olen mielummin syömättä [] Koulussa ei ole mieliainetta [] Jahtaan/jahtaisin pikkusiskoani/veljeäni niin kauan että he luovuttavat [] Piirtäessäni hahmoilleni saattaa lisääntyä korvat ja häntä [4] Nukkumaan menosta ei tule mitään [] Valvoisin mielummin yöllä ja nukkuisin päivällä [] Kun nukun, nukun päälle 10h [5] Hyvät refleksit [] Juokseminen veressä [] Sanoo mitä ajattelee | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuinka kissa olet? | |
| |
| | | | Kuinka kissa olet? | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |