World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 9 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 9 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Uusia järjestelyjä? (part 3)

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija

Uusia järjestelyjä? (part 3) Empty
ViestiAihe: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptyLa Marras 20, 2010 3:53 pm

Ihan yllätän välillä itsenikin näillä nerokkailla ideoillani, joita aivoni näyttävät kehittävän ihan omia aikojaan tämän foorumin parantamiseksi. :D

Tällä kertaa olisin halukas kuulemaan, että mitä mieltä ihmiset olisitte sellaisesta, jos jokainen listaisi ja linkittäisi jokaisen hahmonsa esittelyyn jokaisen pelin, jossa kyseinen hahmo on mukana? Mielellään aikajärjestyksessä, kiitos.
Näin olisi todella helppo nähdä missä peleissä hahmo on mukana - tai jos haluaa jonkun tietyn hahmon pelejä selailla, niin niihin löytyisi helppo reitti --> ei tarvitse kun klikata hahmoesittelyä ja siellä on listattuna kaikki pelit, joissa hahmo on mukana. :)

Olen aika huono selittämään, niin tein teille ihan mallinkin :D Käykääs tästä tsekkaamassa Alexin hahmoesittely: Alex Jason Gore

Mielipiteitä, mitä mieltä olisitte tällaisesta? Tietysti se on aika rankkaa sellaisille, joilla on paljon pelejä valmiina ja kesken ja ne kaikki pitäisi nyt listata ja linkittää hahmojen esittelyihin, mutta lopputulos olisi kyllä ainakin omasta mielestäni varsin palkitseva. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptyLa Marras 20, 2010 11:39 pm

Maya, olet nerouden huppu! :D Mun mielestä toi on aivan mahti idea. Kannatan ideaa!
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

Viestien lukumäärä : 670

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 1:14 am

Joo ihan yees idis, kannatan :)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 3:50 am

Kyllähän tuo käy... x)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 4:07 am

Ah, mä tiedän olevani maailmankaikkeuden nerokkain ihminen<3

Haluun vielä Miwran hyväksynnän tälle, niin sitten pääsettekin listaamaan pelejä hahmojenne esittelyihin. :D
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 4:30 am

Ihanaa! :D Nyt vain odotellaan Miwran hyväksymistä \o/
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 4:35 am

Jeps. =)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 6:33 am

Tämä hyvä.

Tosin koen luultavasti aika suureks ponnistukseks tuon pelien listaamisen, mutta pakko kai se on sit tehdä, kun aika tulee :''D
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Viestien lukumäärä : 330
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 6:36 am

Näytän jälleen hyvää esimerkkiä enkä seuraa yhtään mitä täällä tapahtuu. Eiku jooh, nyt Mayan yllytyksestä lukasin tämän - kunhan enhä mä perkkele ees hoksannu et tänne tällane o tullu - ja kyllähän toi mulle passaa :D

Toisaalta aikajanojahan yleensä kootaan muualle, et senhän vois ennemmi tehä nii et halukkaat tunkee ne tohon hahmoesittelyynsä, mut et aikajanoille vois tehä oman paikanki et halukkaat vois ne sinneki tunkee. Koska vaikka yhelle pelaajalle ois vaan yks aikajana topsu niin viestinhän voi linkittää esim. ;
näin

Toisaalta voihan sen sitä vaik tehä molemmilla tavoillaki, tai jtn.
Tosin mulle itelle ny käy tuo Mayan ehdotuski, se on ikäänko se ja sama x) Oon laiska kokoon aikajanoja, mut onneks mulla ei täällä niitä palijo ookkaan, eli kyll toi hahmoesittelyn loppuun niitten kokoominen kelpaa mulleki.
Tai mikäli jostakusta siltä tuntuu niin senhän voi laittaa uutena viestinä sinne hahmon esittelytopsun loppuun niin ei aina tartte rullata niin paljo tekstii ohi et pääsee muokkaan sitä aikajanalistaansa?

Siis jos tästä selityksestä ny mitää selevää ottaa x)
http://wovampires.foorumini.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 6:47 am

Haha, kyllä mä ainakin tajusin mitä Miwra ajat takaa. :D

Tämä käytäntö on ollut käytössä parilla muullakin foorumilla, että kaikki listaavat hahmojensa pelit linkkeinä esittelyihin ja se on kyllä selkeyttänyt kummasti sitä, että missä peleissä kukakin hahmo on mukana. Ja sitten hahmoesittelystäkin ikäänkuin näkee, että mitä kaikkea hahmolle on tapahtunut ja missä hän on ollut mukana.

Ja tuolla aikajärjestyksellä en oikeastaan tarkoittanut mitään varsinaista aikajanaa, mutta kun sen sanoo noin, niin kyllähän se periaatteessa on aikajana. :D
Lähinnä vaan meinasin, että pelit voisi järjestää joko niin, että ne on siinä järjestyksessä jossa on ne ALOITETTU. Tai sitten ne voi laittaa ihan tapahtumajärjestykseen, mikä silloin on tietysti se hahmon aikajana. :)
Itsehän laitoin nuo Alexin pelit sekä aika- että tapahtumajärjestykseen. :)
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Viestien lukumäärä : 330
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 6:55 am

No aikajanahan se tavallaan on x')

Mistä sulle tota puhtii oikeen tulee?
Lainaas vähä mulleki jos saisin omat listaukseni väkerrettyä nii oisin iteki perillä siitä montako pelii mulla tääl ees on meneillään? x'D

Ehkä mun pitäis taas luoda uus poika :3
http://wovampires.foorumini.com
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 7:03 am

Jeps, ihan selvästihän tuo on aikajana, mutta en vain ajatellut sitä aikajanana silloin kun sain tuon idean. :D

Haha, sitä sopiikin ihmetellä, että mistä mä oikein revin tämän kaiken mun puhdin ja innostuksen ;D
Välillä oon ihan hirvee laiskiainen ja vetelehdin monta viikkoa putkeen, mutta sitten yhtäkkiä iskee kauhee innostus ja on pakko tehdä jotain :D
On se hyvä, että edes joku täällä on välillä oikein ahkerana ja innokkaana!

Siitä vaan listaamaan niitä pelejä, joissa oot ite mukana ;D Sitä mäkin vähän kauhistelen, koska mulla on niin paljon noita hahmoja ja kaikkien pelit pitäis jostain kaivella.... :D Ehkä mä innostun tässä kohta puoliin.

Joo, teehän uus poika, semmonen oikeen superhottis, että voin suunnitella sen pään menoks jotain ;)<3
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) EmptySu Marras 21, 2010 8:12 am

Ja sitten vain listaamaan noita pelejä :DD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Uusia järjestelyjä? (part 3)   Uusia järjestelyjä? (part 3) Empty

Uusia järjestelyjä? (part 3)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uusia järjestelyjä? (part 2)
» Uusia järjestelyjä?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
World of Vampires - New York :: Yleistä :: Ylläpidon tiedotukset-
Siirry: