World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 64 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 64 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Drev hukassa

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Viestien lukumäärä : 330
Ikä : 31

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTo Joulu 02, 2010 6:35 am

// Whaaaat!? Eikö mulla muka ollu viel poissaolotopsua? :'o \\

Olen ollut poissa. Tulen olemaan poissa. Syy; Miwiä voi jatkossa kuulla seuraavan kolmen kuukauden ajan radiokanavalla 105,4! Joskin epäilen että kaikki teistä ovat sen kuuluvuusalueen ulkopuolella, joten suosittelen lämpimästi kuuntelemaan nettiradiotamme (jonka linkki on vielä väärä, koska arvoisa Teemumme ei ole saanut vielä aikaiseksi antaa minulle oikeaa osoitetta); http://www.makearadio.fi !
Sinne vaan senkin turjakkeet ;'DD

Miw juontajana heti tiistaina - huomenna selviää olenko siellä illasta vai aamusta, mutta tavallaan toivoisin että illasta, vaikka se tarkoittaakin sitä että saatan myöhästyä ajotunniltani pikkiriikkisen - ja tietysti olen mukana ohjelmissa; Kukkaisvarkaat, Freak 'n' Dull (lue: Friikkisirkus), Pipipäät vauhdissa ja Levylaukku. Kalenteri on vielä toistaiseksi päivittämättä, mutta minua saa tietysti häiriköidä tuolla nettisivujen puolella kunhan radio ensi tiistaina starttaaa ;D

Ja siksi siis olen ollut poissa. Valmistelut vievät aikansa ja tulen myös olemaan poissa, koska valtaosa päivistäni menee jatkossa koulussa, radiota pitämässä tai muutoin vain menossa mukana hengaillessa. KOetan kuietnkin vastailla sitten kun siltä tuntuu, mutta tällä hetkellä olen suoraan sanottuna ihan nööt tapeltuani koko alkuviikon Joomlan ja css- koodin kanssa. -.-

Viimeinen muokkaaja, Drev pvm Ti Kesä 07, 2011 11:32 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wovampires.foorumini.com
Vieraili
Vierailija

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTo Joulu 02, 2010 7:23 am

Ei heranjestas, vähänkö hienoa!! :'D Kyllä sä nyt kultapieni saat anteeks sen, että oot ollu poissa ja tulet olemaan vähän epäaktiivinen ;D Miw radiossa! Ah, oonpas ylpee susta :D
Ja todellakin aion kuunnella sua, kunhan vaan selviää, että mihin aikan suunnilleen siellä olet juontamassa >:3

Voi vitsi oikeesti, Miw radiojuontajana! Tää uppoo kunnolla mun kaaliin vasta sitten kun kuuntelen teidän nettiradiota ;D
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTo Joulu 02, 2010 8:06 am

Ei se nii iso juttu loppujen lopuks oo. Toi on meiän koulun radio, jota tokan vuoden opiskelijat ain pitää sen kolme kuukautta.
Jotain koko homman pienuudesta kertoo sekin, että toi ulkoasu on pääosin mun käsialaa x'DD ja näkyy muuten ihan karmeena PC:llä ko koulussa Macillä oon sitä vääntäny ja värit näkyy siinä ihan eri tavalla -.-

Maya sekos, khih x)

Vieraili
Vierailija

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTo Joulu 02, 2010 8:30 am

No kyllä nyt vähemmästäkin sekoo 8'D Aih että. No mutta kuitenkin oikeestaan kuka tahansa pystyy sitä kuuntelemaan, kun kerran on nettiradio :D
Minä ainakin aion jossain vaiheessa kuunnella ja sitten naureskelen teidän jutuille :DD

Sä voit sit laittaa mulle terveisiä<3 ;)
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTi Kesä 07, 2011 11:34 am

Elikkäs torstaiaamuna siinä puoli viiden paikkeilla lähetään Lahteen Power Cup- lentopalloturnaushässäkkään - älkääkä kuvitelkokaan et mie pelaan, sisko pelaa ja ite lähen lähinnä shoppaileen x'DD -, joten olen poissa sunnuntai-iltaan saakka, mutta koneelle pääsen varmaankin vasta maanantaina töiden jälkeen.

Eihän tuo sinänsä pitkä poissaolo ole, mutta toivottavasti pärjäätte ja onnistutte pitämään paikan pystyssä poissaoloni ajan x'DD
Onhan teillä Maya ;'D (( liekö tuo lohduttaa? :DD ))
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyLa Heinä 09, 2011 11:19 am

Anteeksi kovasti inspikseni puute. Sama on tapahtunut joka ropessa, joten olen sitten ollut epäaktiivinen kaikkialla! D:
Lähden maanantaina Tampereelle, tulen takaisin perjantaina ja viikonloppu menee porukoiden 20-hääpäiväjuhlissa, joten tulen takaisin aikaisintaan ensi viikon sunnuntaina.
Sen jälkeen koetan oikeasti ryhtyä aktiivisemmaksi tänne ja toivonkin tässä että pieni tauko poissa koneen ääreltä voisi oikeasti saada inspikseni takaisin.

Pahoitteluni. Nähdään reilun viikon päästä. Pitäkää paikka pystyssä :DD

Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTi Elo 23, 2011 9:15 am

Lähden Tampereelle 24.8. ja sieltä Skotlantiin 25. päivä. Tulen Skotlannista takaisin 1. päivä syyskuuta, mutta jään vielä muutamiksi päiviksi Tampereelle.
Tämä siis tarkoittaa sitä, että ennätän seuraavan kerran vastata peleihin 5.9. alkaen, riippuen kuitenkin siitä kuinka kauan kestää matkasta 'toipuminen'. :)

Toivottavasti kanssapelaajat jaksavat odotella, pahoittelut tästä.
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa EmptyTi Marras 01, 2011 4:04 am

Stressiä ja väsymystä... Koetan pysytellä aktiivisena ainakin sen verran, että hoidan ylläpitäjän velvollisuuteni, mutta peleihin vastaamisen kanssa voi vielä kestää...
Toivottavasti onnistutte pitämään paikan pystyssä sillä välin... :)

Ja anteeksi tämä... Toivon mukaan minulla pian taas riittää energiaa pelaamiseen ja kunnolla myös ylläpitämiseen...
Sponsored content

Drev hukassa Empty
ViestiAihe: Vs: Drev hukassa   Drev hukassa Empty

Drev hukassa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
World of Vampires - New York :: Off-Game :: Poissaolot-
Siirry: