World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 43 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 43 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Come and play with me

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Yui
Kuollut ihmissusi
Kuollut ihmissusi
Yui

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 34

Come and play with me Empty
ViestiAihe: Come and play with me   Come and play with me EmptyTi Toukokuu 17, 2011 10:56 am

Fleurille keplaa seura. Eli jos on ideoita ja kiinnostusta niin ilmoitelkaa ihmeessä. Minäkin pistelen tänne sitten jos etsin jotain erityistä mutta tälle hetkellä ihan vain yleisesti ottaen haen seuraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Yui
Kuollut ihmissusi
Kuollut ihmissusi
Yui

ViestiAihe: Vs: Come and play with me   Come and play with me EmptySu Toukokuu 29, 2011 1:02 pm

Haetaan!

Elikkäs. Hakisin nyt kahteen eri ideani osallistujia. Eli minulla on mielessä kaksi uutta hahmoa mutta kumpainenkin kaipaisi tärkeässä roolissa olevia hahmoja ympärilleen.

Idea numero yksi. Ensimmäisessä ideassani olisi kyseessä tuleva hahmoni joka olisi vampyyri. Ja tämä melko tuore vampyyri olisi jäänyt muutaman vampyyritappajan kynsiin noin alkutapahtumissa. Jostain syystä tämä metsästäjä kolmikko ei olisi tappanut vampyyri pojuani ja tämä olisi päätynyt näiden nurkkiin. Minun vampyyri pojuani tietenkään ei hellässä huomassa pidettäisi vaan vankina ja koekaniina. Tuo olisi ollut vankina jo kauemman aikaa ja silloin tällöin hän saisi pienen tilkan verta jotta pysysyisi hengissä mutta kuitenkin huonossa kunnossa ettei pystyisi tappelemaan vastaan. Ja nyt siis varsinaiseen ideaan. Eli hakisin tälle hahmolle tärkeää tekijää. Kyseinen hahmo jota haen olisi siis ammatiltaan vampyyrintappaja ja ainankin tuntisi nämä minun vampyyrini siepanneet kollegansa. Tämä kyseinen hakusessa oleva hahmo sitten pyydettäisiin paikalle ja tuo säälisi kurjassa kunnossa olevaa vampyyriä ja vapauttaisi minun pojuseni mutta huonosta kunnosta johtuen ei vampyyripojunen mihinkään omin avuin pääsisi joten kaksikko sitten päätyisi jatkamaan matkaansa ainankin hetken aikaa yhdessä. Siitä voisi sitten jo etukäteen sopia miten asiat sen jälkeen etenevät tai sitten katsoa peleissä. Kyseisellä vampyyrintappajalla jota haen ei sinällään ole mitään kriteerejä mutta mieluusti katsoisin että hän olisi hivenen vanhempi ja viisaampi tai sitten melko nuori sähläri mutta ei nyt kuitenkaan enää mikään tenava. Ja sitten myös mieltäisin kyseisen hahmon mielummin mieheksi. (Pieni sisäinen homoparittajani olisi tietysti parittamassa kaksikkoa mutta se ei ole pakollista tai oleellista :,D) Muita sellaisia varsinaisia mielipiteitä minulla ei oikeastaan olekkaan muita enää paitsi se ettämieluusti tämä vampyyrintappaja olisi melko karski kaveri mutta siitäkin voin joustaa. Elikkäs! Yhteyttä vain jos kiinnostaa tai innostaa n_n Kaikki asiat ovat kuitenkin neuvoteltavissa.

Sitten ideaan numero kaksi. Eli. Toinen ideani olisi sellainen että minulla olisi mielessäni tehdä aivan tavallinen ihmispoika. Ja tämän pojan paras ystävä sattuisi olemaan vampyyri. Ja kaksikko olisi tiiviisti yhdessä joten minun pojuni liikkuisi paljon vampyyrien paikoissa sekä seurassa. Niimpä tämän kaverin täytyisi olla melkein aina katsomassa ettei kukaan pure pojuani. Ja tämä minun pojuni pitäisi vampyyreistä mutta haluaisi kuitenkin pysyä ihmisenä. Tosiaan arvattavissa oli varmaankin että hakusessa olisi tämän minun pojuni paras ystävä. Jälleen kerran ajatuksissani oli että hänen paras ystävänsä olisi mies. Ja mieltäisin myös että kaksikko jakaisi asunnon yhdessä eli olisivat kämppiksiä. Mitään muita sen kummempia ehtoja minulla ei olekkaan. Ja mielessäni oli myös että kaksikko olisi tuntenut pikkulapsista asti jo ennen kuin toinen heistä muuttui vampyyriksi. Ja taasen. Jos kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä : )
Hijiri
Ihminen
Hijiri

Viestien lukumäärä : 42

ViestiAihe: Vs: Come and play with me   Come and play with me EmptySu Elo 21, 2011 9:48 am

Hei, olen jo jonkin aikaa aikonut kysyä, että kiinnostaisiko sinua pelata jotain pientä jommankumman poikani kanssa? ^^'
Yui
Kuollut ihmissusi
Kuollut ihmissusi
Yui

ViestiAihe: Vs: Come and play with me   Come and play with me EmptyMa Elo 22, 2011 5:45 am

Käyhän tuo : ) Onkos sinulla jotakin mielessä?
Hijiri
Ihminen
Hijiri

Viestien lukumäärä : 42

ViestiAihe: Vs: Come and play with me   Come and play with me EmptyKe Elo 24, 2011 11:50 am

Ei oikeastaan, mutta jos vaikka heität kenellä omalla hahmollasi pelaisit mieluiten niin voin sitten sen pohjalta kehitellä jotain. ^^
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Come and play with me   Come and play with me Empty

Come and play with me
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Are you ready? Let's play!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa