World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 58 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 58 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Quee, minä ei ymmärrää?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Maymay
Ihminen
Maymay

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 31

Quee, minä ei ymmärrää? Empty
ViestiAihe: Quee, minä ei ymmärrää?   Quee, minä ei ymmärrää? EmptyKe Toukokuu 18, 2011 10:27 pm

Niin, elikkä kysymys koskee sitä, että kuinka monessa paikassa hahmo voi olla yhtä aikaa, eli kuinka montaa peliä voi pelata yhdellä hahmolla samaan aikaan? Joko olen pirun likinäköinen, tai sitte tätä ei kerrottu missään paikkaa foorumia.(?)

Spänks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Quee, minä ei ymmärrää?   Quee, minä ei ymmärrää? EmptyTo Toukokuu 19, 2011 7:02 am

Ahah, mepäs ei olla tätä oikeestaan sen kummemmin koskaan määritelty, niin siitä syystä tästä ei oo taidettu kirjottaa erillisesti minnekään mitään. :D
Mutta joo, eli hahmolla voi olla ihan niin monta peliä yhtä aikaa meneillään, kun vaan itse jaksat pelata. Kunhan kaikkien pelien tapahtumat eivät vain sijoitu juuri samalle hetkelle, niin silloinhan hahmo ei periaatteessa ole monessa paikassa samaan aikaan. :)
Maymay
Ihminen
Maymay

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: Quee, minä ei ymmärrää?   Quee, minä ei ymmärrää? EmptyTo Toukokuu 19, 2011 10:12 am

Oookoo, no hyvä saaha tähänkin selvyys kun aiheutti yksinkertaisessa naisen ajattelumaailmassani lievää hämmennystä tässä taannoin..

Kiitoksia. :)
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Quee, minä ei ymmärrää?   Quee, minä ei ymmärrää? EmptyTo Toukokuu 19, 2011 10:24 am

Heh, hyvä että sait nyt tähänkin selvyyden! :)
Täällä on tosiaan kaikilla aina niin huisin monta peliä yhtä aikaa meneillään, ettei sillä oo oikeestaan mitään väliä vaikka hahmo olisikin useammassa paikassa samaan aikaan. :D Pääasia, että pelaajilla ja hahmoilla on hauskaa!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Quee, minä ei ymmärrää?   Quee, minä ei ymmärrää? Empty

Quee, minä ei ymmärrää?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
World of Vampires - New York :: Kysymykset ja palaute-
Siirry: