| Gather the Faithful. | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Rame Veljeskunnan pääjehu
Viestien lukumäärä : 330 Join date : 16.01.2010 Ikä : 31
| Aihe: Gather the Faithful. La Tammi 23, 2010 9:51 am | |
| Herra Mahtava ja Kaikkitietävä.- veljeskunnan heppujen välisiä pelejä - joku ärsyttämään Dariania - aikalailla millainen seura vain kelpaa nytHerra Idiootti.- kaikenlainen seura kelpaa nytHerra Minä-Olen-Sinun-Söpö-Koiranpentusi-Rapsuta-Minua.- joku kiusaamaan sekopäätä - joku juttelemaan sekopään kanssa / hieromaan ystävyyssuhteita jostain kumman syystä - joku jahtaamaan sekopäätä - joku roijaamaan sekopää Vampyyrien Veljeskunnan kartanoon / sen kellariin tai pitämään herralleni seuraa tämän siellä ollessa - aikalailla millainen seura vain kelpaa nytHerra Auttamaton Tunari- vampyyrejä / vampyyrintappajia - tilaisuuksia herralle tunaroida - aikalailla millainen seura vain kelpaa nytHerra Väkivaltainen Alkoholisti- vampyyrejä / vampyyrintappajia - asiakkaita / liikekumppaneita - aikalailla millainen seura vain kelpaa nyt
Viimeinen muokkaaja, Drev pvm Su Joulu 11, 2011 10:20 am, muokattu 5 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Su Marras 21, 2010 12:40 pm | |
| //Valère lisätty :3
Peliseuraa saa ehdotella. :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Su Joulu 12, 2010 12:14 pm | |
| Herrat Minä-Olen-Sinun-Söpö-Koiranpentusi-Rapsuta-Minua ja Auttamaton Tunari kaipaavat seuraa, jossa voivat toimia luonteelleen ja tuurilleen ominaisesti. Ehdotuksia otetaan vastaan joka suunnalta :D | |
|
| |
Ruu Ihmissusiorja
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 29.11.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Sadistic Lullabye
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Ma Joulu 20, 2010 5:37 am | |
| Miun jommasta kummasta hahmokaisesta voisi saada ainakin peliseuraa. En oikein osaa päättää kummasta kun ovat niin eri persoonia, mutta saat vaikka itse päättää kumpi vaikuttaa mieluisammalta jollekin hahmollesi. :,) Eli ensimmäisenä on tämä itserakas satusetä Cain, jonka elämäntehtävänä on muiden ärsyttäminen ja kiusaaminen yms. Cainille käy ainakin ihan millainen seura vaan, että kaikkia kohtaan se käyttäytyy samanlailla. Toisena taas on tämä Ariel, joka kyllä tykkää muiden seurasta mutta on vähän hiljaisempaa sorttia (jos ei maukumisia yms. lasketa mukaan) ja vähän tuttavallisempia. Mutta sitten jos sen suututtaa niin voi saada sitten jo luodista. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Ti Joulu 21, 2010 7:35 am | |
| Tuosta maukumisesta tuli kyllä ihan mieleen et miten Ariel tulis toimeen Olivierin kans? Olivierhan kun on kans hieman hitaampi älysempi - tai itse asiassa se on seonnu - ja se ennemmin haukahtelee ja murisee, mutta siis, eläimellisiä molemmat x'DD Syttyykö niille sota reviireistä vai tuleeko ne paremmin toimeen keskenään? x') Tuli kuitenki jotenki heti mieleen et voisin koittaa ehotella Olivieria Arielin kaveriksi xD
En sitten tiedä ketä Cainin uhriksi osaisin ehdotella, mutta jos sille peliä tahdot niin varmaankin sitä sillekin jotain keksii, nyt vain ei oitis tule mitään mieleen x')
| |
|
| |
Ruu Ihmissusiorja
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 29.11.2010 Ikä : 33 Paikkakunta : Sadistic Lullabye
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Ti Joulu 21, 2010 10:29 am | |
| Käy kyllä hyyvin että Ariel ja Olivier kohtaisivat. :) Voi olla vähän eläimellisempää menoa niiden kahden välillä mut sehän on vain mielenkiintoista. :'D No ehkä ne voi viihtyä ihan hyvin sitten toistensa seurassa kun on niissä jotain samaa sentäs. :'D
Sitten tuo pelipaikka. En tiedä miten Olivier liikkuu mutta Ariel nyt haahuilee missä sattuu. Että yhtä hyvin se voi tunkeutua Olivierin reviirille - tai Olivier Arielin reviirille Queensiin, miten vain. :) Min oon huono aina keksimään noita pelipaikkoja, vaikka vähän muutenkin tuntuu että kaikki ideoinnit on itselläni heikonpuoleista, valitettavasti. x) Ja jos pelin aloittaminen tuntuu vastenmieliseltä niin minä kyllä voin hoitaa sen, että rohkeasti saa sanoa. :') | |
|
| |
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Ti Joulu 21, 2010 11:17 am | |
| Noh, Olivierki toisaalta on ihan hyvin saattanu lähtee tutkimusmatkalle. Varmaan se molemmille aikamoinen yllätys on ku kohtaa toisen, samoin käyttäytyvän vampyyrin jossain katonharjalla tai jossain? x') Eli ehkä jonnekin yläilmoihin, vaikka jonku kerrostalon katolle tai johonki? Tai tietty sen jolleki kujalleki voi alottaa...Olivieria harvemmin sisätiloissa tapaa...
Vau, onko oikeesti niin, että joku ehdottaa ite voivansa alottaa? Tietty tätä täytyy hyödyntää! x'D Itellä ei oo mitään alottamista vastaan myöskään, mutta mun otsikot on aina jotenki niin huvittavia, että jo niittenki takia en tykkää pelien alottamisesta :'DD Eli jooh; saat alottaa x')
Sen vois tosiaan alottaa vaikka Queensiin, mut vaik tyyliin metsäalueille, tai strippiklubin tai vanhan elokuvateatterin katolle? :DD
| |
|
| |
Ruu Ihmissusiorja
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Ke Joulu 22, 2010 12:22 am | |
| Sovitaanpas vaikka sitten Cedar Grove Cineman katto treffipaikaksi. :) Ja min voin kyllä aloittaa vaikka en itsekään ole häävi otsikoiden kanssa mutta pikkuvikoja. :D Voin vaikka informoida tänne taas kun aloituksen olen saanut väsäistyä. Nih eikä tartte hötkyillä vastauksen kanssakaan sitten että fiiliksen mukaan vain. :) Etenkin nyt kun on joulu niin täytyy muistaa ottaa reeennosti. ;D | |
|
| |
Ruu Ihmissusiorja
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Su Joulu 26, 2010 11:25 am | |
| No niiiin, täältä löytyypi aloitus. :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. Su Toukokuu 29, 2011 11:12 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Gather the Faithful. | |