Hijiri Ihminen
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 10.06.2011
| Aihe: Puoliveriset? Pe Kesä 10, 2011 12:41 pm | |
| Pyydän nyt jo valmiiksi anteeksi, jos olen huononäköisyyttäni missannut tämän tiedon mahdollisen olemassaolon. Yritin kyllä etsiskellä sivuilta ja vähän foorumiltakin vastausta, mutta en toistaiseksi ainakaan löytänyt sitä. ^^' Eli, onko hahmon mahdollista olla puoliverinen, esimerkiksi niin, että vanhemmista toinen olisi ollut ihminen ja toinen vampyyri/ihmissusi? Vai onko kahden eri lajin välinen jälkeläinen täysin mahdoton? | |
|
Rame Veljeskunnan pääjehu
Viestien lukumäärä : 330 Join date : 16.01.2010 Ikä : 31
| Aihe: Vs: Puoliveriset? Ma Kesä 13, 2011 7:42 am | |
| - Pelin idea kirjoitti:
- Vampyyrit eivät voi saada lapsia.
En muista olenko itsekään muistanut tästä nipottaa, mutta peli-info jonka aikoinani olen rustannut sanoo näin. Ihmissusista en muista maininneeni, joten hahmosi voi olla puolittain ihmissusi ( ellen sitten ole mennyt puoliveriset jossain kieltämään, mutta en sitä ainakaan muista - joskin muistini on hyvä, mutta _lyhyt_ ), muttei puolittain vampyyri, koska vampyyrit eivät voi saada kakaroita eivätkä ainakaan yleensä edes tahdo ihmisiltä muuta kuin verta, eivät niinkään parisuhdetta, ym. Mutta mikäli en tosiaan ole tätä mennyt kieltämään - ja jos olen niin voin kyllä antaa tässäkin luvan kyseisen hahmon luomiseen -, ihmissudet voivat saada lapsia ihmisten kanssa, mutta nämäkin tapaukset ovat hyvin harvinaisia. Ei täällä kuitenkaan vielä yhtäkään puolikasta sutta taida ollakaan x'DD Ajattelitko luoda kyseisen hahmon? Koska mikäli näin on, niin sitten täytynee keskustella siitä mitä ihmissuden ominaisuuksia hahmollesi tahtoisit? | |
|
Hijiri Ihminen
Viestien lukumäärä : 42 Join date : 10.06.2011
| Aihe: Vs: Puoliveriset? Ma Kesä 13, 2011 8:29 am | |
| - Drev kirjoitti:
- Pelin idea kirjoitti:
- Vampyyrit eivät voi saada lapsia.
Ajattelitko luoda kyseisen hahmon? Koska mikäli näin on, niin sitten täytynee keskustella siitä mitä ihmissuden ominaisuuksia hahmollesi tahtoisit?
Kiitos tarkennuksesta, olen sitten todennäköisesti puolinukuksissa mennyt missaamaan/unohtamaan tuon kohdan. ^^' Tavallaan kehittelin mielessäni alustavaa ajatusta puoliverisestä, ja ajattelinkin siksi varmistaa ensin. Näillä näkymin minulla tosin on muita suunnitelmia sen verran paljon, ettei tuo mahdollinen puoliverinen välttämättä kovin pian sinne mahtuisikaan. Otan kuitenkkin yhteyttä sitten, jos jossain vaiheessa haluaisin tuon puoliverisen kuitenkin tehdä. :) | |
|