World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 21 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 21 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

HUOMIO! Tärkeä tiedotus!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Rame
Veljeskunnan pääjehu
Veljeskunnan pääjehu
Rame

Viestien lukumäärä : 330
Ikä : 31

HUOMIO! Tärkeä tiedotus! Empty
ViestiAihe: HUOMIO! Tärkeä tiedotus!   HUOMIO! Tärkeä tiedotus! EmptyMa Syys 24, 2012 3:52 am

HUOMIO! Tärkeä tiedotus! Wov10

Minun aikani yksinkertaisesti loppui kesken enkä löydä mistään tarpeeksi energiaa tämän ropen ylläpitämiseen, joten pistän enemmän tai vähemmän pillit pussiin, mutta se ei tietenkään tarkoita, etteikö täällä voisi niin tahtoessaan pelata... Ja voi tietysti olla, että avaan tämän joskus uudelleen, mutta juuri nyt, minulla on edessä mitä raivostuttavin kirjoitusvuosi ja amis on vienyt multa kaiken puhdin, joten tekemistä riittää.

Jos joku tahtoo ilmoittautua väliaikaiseksi tai pidempiaikaiseksi ylläpitäjäksi/ylläpitäjän tehtäviä hoitavaksi moderaattoriksi, niin ilmoitelkaas minulle täällä foorumilla tai sähköpostiini: grave.digger@hotmail.com

Kotisivuilla muutamia linkkejä ja vastaavaa tarjolla. Olisi kiva kuulla edes joltakulta jotain päätökseeni liittyen ja tietysti... Jos jotakuta vähänkään innostaa niin annan kyllä oikeudet foorumille ja vieraskirjaan, jos ylläpito/mode- tehtäviä huvittaisi toimittaa - siinä missä voin kyllä silloin tällöin auttaa esim. kotisivujen kanssa.

Hyvää loppuvuotta kaikille!
Katsellaas keväämmällä miten aikani riittää jos halukkaita väliaikaiseksi ylläpitäjäksi ei löydy :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://wovampires.foorumini.com

HUOMIO! Tärkeä tiedotus!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kaikki pelaajat, HUOMIO!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
World of Vampires - New York :: Yleistä :: Ylläpidon tiedotukset-
Siirry: