Minun aikani yksinkertaisesti loppui kesken enkä löydä mistään tarpeeksi energiaa tämän ropen ylläpitämiseen, joten pistän enemmän tai vähemmän pillit pussiin, mutta se ei tietenkään tarkoita, etteikö täällä voisi niin tahtoessaan pelata... Ja voi tietysti olla, että avaan tämän joskus uudelleen, mutta juuri nyt, minulla on edessä mitä raivostuttavin kirjoitusvuosi ja amis on vienyt multa kaiken puhdin, joten tekemistä riittää.
Jos joku tahtoo ilmoittautua väliaikaiseksi tai pidempiaikaiseksi ylläpitäjäksi/ylläpitäjän tehtäviä hoitavaksi moderaattoriksi, niin ilmoitelkaas minulle täällä foorumilla tai sähköpostiini:
grave.digger@hotmail.comKotisivuilla muutamia linkkejä ja vastaavaa tarjolla. Olisi kiva kuulla edes joltakulta jotain päätökseeni liittyen ja tietysti... Jos jotakuta vähänkään innostaa niin annan kyllä oikeudet foorumille ja vieraskirjaan, jos ylläpito/mode- tehtäviä huvittaisi toimittaa - siinä missä voin kyllä silloin tällöin auttaa esim. kotisivujen kanssa.
Hyvää loppuvuotta kaikille!
Katsellaas keväämmällä miten aikani riittää jos halukkaita väliaikaiseksi ylläpitäjäksi ei löydy :)