Paikalla olevat käyttäjät | Yhteensä 44 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 44 Vierailijaa Ei Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am |
|
| Jälleen kerran, töherryksiä. | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 12:14 am | |
| Tungen tänne vanhoja piirroksiani, saa katella jos haluaa. :) 1. Synttärilahja kaverille, hänen sarjakuva-hahmostaan Sakuyasta. Tässä alkuperäinen kuva siitä kaverini piirtämänä. 2. Kaksi fani-vocaloid hahmoani erääseen sarjiskerhoon/ryhmään, Sakura ja Sho (en tiiä ootteko kuullu näistä vokaloideista... Vocaloid Wikipedia & Puhesyntetisaattori Wikipedia, kertovat ehkä enemmän asiasta). 3. Hahmoni Haruo ja Ryou hahmosivujensa kanssa, jos kukaan muistaa heitä viime kerrasta. 4. Ilmainen sketsi kaverille, hänen hahmostaan Charliesta. 5. Piirroslahja Mayalle sen hahmosta Mikosta. 6. Art-trade/vaihtokauppa-piirros(?) kaverini kanssa hänen hahmostaan Nikkistä, oli tosi mukava työ. *u* Pitää piirtää näin joskus useamminkin. 7. Uudempi kuva hahmostani Shosta.8. Mä piirsin kaverille jonkun pienen sotkun Sonicista ihmisenä, ja ehdinpä siihen väriäkin heittää, click. 9. Vokaloid-kuume jatkuu, olisi sarjakuva sivu tosta Shosta, ja fanitaide/artti lempivokaloidistani, Kaitosta. Työn alla: 1. Kuva Mayalle hahmoista *piip* ja *piip* :'DDD 2. February D. Castin hahmokuva.
Viimeinen muokkaaja, Murai pvm To Marras 25, 2010 1:39 pm, muokattu 7 kertaa |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 1:04 am | |
| AAAAAARGH :DDD Tunnen taas hirveetä alemmuudentunnetta! Että toiset osaakin piirtää niiiiin hienosti :o
Noi Haruo ja Ryou on vaan niin ihania ;___; Törkeen hienosti sä piirrät! ...mä en osaa edes kehua kunnolla, kun en osaa antaa rakentavaa palautetta. :''D
Muttajoo, toi Vocaloid-Sho on kans ihana<3
Sää voisit hei laittaa tänne sen piirroksen, jonka sä teit Mikosta? ;) |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 1:54 am | |
| Vauuu, kiitos ihanista kehuista Maya ;u;♥♥♥ (ja on noi kunnollisia kehuja haha~) *hug* Se käy helpoksi, sitten kun piirtämisestä tulee pakkomielle ja nyt oon yrittänyt pysyä lakossa tulevan koeviikon ajaksi. ;)
Joo, mä voisin pistää senkin tonne ylös, poden kyllä syyllisyyttä ko omasta mielestäni siitä ei tullu niin hyvää ko suunnittelin, pitäis joskus ottaa uusiks *V* tai väsätä jotain sun toisista hahmoista~
EDIT: No nyt se Miko on siellä :))) Mä löysin sattumalta siitä tehdyn luonnosversionkin, minne sen suu on kadonnut siitä OOOO:
Viimeinen muokkaaja, Murai pvm La Loka 23, 2010 4:59 am, muokattu 1 kertaa |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 2:19 am | |
| Oi jee, Miko! <3 Mä niin rakastan tota kuvaa! :''D Kiitoskiitoskiitos<3 *huuug*
Ja hyvä jos mun kehut kelpaa ^^ Mun pitäis opetella antaa myös kritiikkiä, mut en keksi mitään moitittavaa noista sun piirroksista XD
Ja hei, olis tosi kiva, jos joskus viitsisit/jaksaisit/kehtaisit piirtää jonkun mun toisenkin hahmon ^o^ Ooooi, voin jo kuvitella<3 8D |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 3:36 am | |
| Voih, jos sä pidät siitä niin hyvä näin~ Ja ole hyvä, ihan mielelläni tein. :))) Haha, mun pitäis varmaan ottaa toi hyvällä ettetsä huomaa mitään virheitä noissa mun piirroksissa *V* mun kaverit jotka on hiukka parempia kuin mä, niin ne aina tuntuu löytävän jotain kritisoitavaa, että jääkööt se homma sitten niille :DD Joo, se vois vaikka korvata sen sun joululahjas (kääk...) , jonka mä kadotin joskus ties milloin @w@;;; Pistä tulemaan vaan toiveita, vaikkapa yksärin kautta! :) |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 8:20 am | |
| Mä taas oon tosi huono löytämään mitään kritisoitavaa kavereiden piirroksista, varsinkin jos ne piirrokset on mun mielestä hienoja :'''D Mut sit jos en tykkää piirroksesta, niin toki sieltä löytyy vaikka mitä virheitä XDD Muttajoo, noista sun piirroksista en kyl löydä mitää kritisoitavaa 8) Hihi, joo tykkään~ Jeeij, mä voisinki kehitellä jotain ja sit lähettää yksäriä, et viittisiks piirtää ;D ....MÄ KEKKASIN ÄSKEN TOSI HYVÄN IDIKSEN! Lähetän sulle yksäriä! |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ma Toukokuu 24, 2010 11:45 pm | |
| En mäkään kovin hyvä ole siinä, pelkään aina että kritisointini ei ollut edes pätevä tai jtn. Mutt ei, se on oikeastaan ihan hyvä välillä kuulla kehuja eikä aina vaan jotain kritiikkiä, tuntuu kuin ei olisi saavuttanut yhtään mitään, että kiitos. :) Haha, luin sen ideas ja pakko myöntää että hyvän pistit. :D Toivottasti mä saan ne kaks näyttämään itteltään. Mutta siis joo, kysyin erästä asiaa siihen koskien ennenko aloitan. ;) |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. To Loka 28, 2010 4:24 pm | |
| Siis mä en voi käsittää miten sä oikeesti piirrät niin ihanasti! Sä oot oikeesti mun suosikkipiirtäjä! RAKASTAN sun piirroksia!♥ :D
Ah, mistäs mä nyt alottaisin. Toi Nikki on ihan kamalan sulonen, sellanen aaaaws~ *3* Voi kun on lutunen. Ja tuo Sho! miten voi olla noin hottis! aaaaaaaaargh, tuun hulluks näiden sun piirrosten kanssa! :D Toi Sho ihan selvästi kerjää ulkonäöllään tulla raahatuksi johonkin pölyiseen siivouskomeroon ja... ;D *grin*
Mutta tosiaan, jälleen kerran ihania piirroksia♥ En enää edes muista mitä mä oikeen oon pyytäny sua piirtämään mulle :D Mut ei mitään kiirettä sen kanssa, piirrä sitkun ehdit<3 |
| | | Janni Verenhimoinen vampyyri
Viestien lukumäärä : 670 Join date : 18.10.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Pe Loka 29, 2010 12:02 am | |
| Oh en ole sanonut tänne vielä mitään, vaikka oonkin selannu noita piirroksia läpi moneen kertaan anteeksi D:
Mä kadehdin sun taitojas, saat näyttää noi kuvat niin yksinkertasen hienoilta mun aina pitää vaan vääntää kaikki kauheen vaikeesti ja ne menee sit pilalle xD Mut joo toi uusinki Nikki aivan liian sulonen <3 Mun on pitänykki kysyä miten sä ite piirrät näitä, luulen ainaki et tietokone on apuna :3
Viimeinen muokkaaja, Janni pvm To Marras 25, 2010 11:26 pm, muokattu 1 kertaa | |
| | | Samirix Raivostunut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 903 Join date : 21.01.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Pe Loka 29, 2010 12:37 am | |
| Murai, olet taas näyttänyt taitosi! :DD Nuo aivan ihunoita ja lutusia ja Futututututututututuutuu X3 Olen aivan sanaton :) | |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. La Marras 20, 2010 3:19 pm | |
| Uaaah, kaipaan tänne lisää Murain piirroksia♥ |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. To Marras 25, 2010 2:02 pm | |
| @Maya: Voi awws, mäkö sun suosikkipiirtäjäsi~ Olen otettu *rutistus* <33 Ettäkö nauroin sun kommentillesi Shosta, se ei varmaan panisi itekkään pahakseen sellasta. :'DD Kiitos taas ihanasta kommentistas, Maya. CC: Voi ei, et vai XDDD;; se on merkki siitä että on kulunut liikaa aikaa. No ihan hyvä vaan, tuleepahan yllätyksenä. Hmm, mä luulen ett alotan sen uudestaan kun toi edellinen jotenkin jumittu. :'U Oot niin kärsivällinen, en yhtään ansaitsis.
Jes, tossa ois 3 uutta kuvaa. Mukavaa kun niitä halutaan nähdä. :> ♥
@ Janni: Heh eipä mitään, mä taas on vahtannut noita sun kuvias sanomatta enää mitään vähään aikaan. Pitäis pian varmaankin. *u* Ei, kyll mullakin on välillä kauhee urakka tehä näitä kuvia, musta sä hallitset ton semirealismin ja ton ilman ääriviivoja piirtämisen tosi hyvin, mitä mä en osaa. ;O Ja kiitos ;u;<33 Joo, on kyll tietokone apuna, mä piirrän nää kuvani lyijykynällä paperille ja siirrän koneelle värittämistä varten. Ei oo oikein varaa hankkia noita värikyniä ja jne. Olis kyllä suunnitelmissa sitten joskus ostaa niitä. :>
@ Samirix: Haha, tarkoitat varmasti köh ruosteisia taitoja köh. :'DD Haluaisin kovasti päästä kehittymään enemmän. Kiitti Rixuuu. >u<//♥ |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. To Marras 25, 2010 2:28 pm | |
| Joo, oot ehdottomasti mun suosikkipiirtäjä, sitä ei tartte ruveta kahta kertaa edes miettimään! Oon tykänny sun piirroksista siitä asti, kun ekan kerran näin niitä. Ah ja oh<3 Haha, en oikeesti muista tarkalleen mitä mä oon pyytäny sua piirtämään :'''DD Mulla on kaks juttua mielessä, mutta en sit muista kumpi se niistä oli.
OH MY GOG! KAITO! OH DAMN, MY DARLING~♥ Rakastan tota sun piirtämää Kaitoa! Kaito on muutenkin ihana<3 Ja aaaa, Rin tuolla sun Kaito-sarjiksen alareunassa, voi eeeiii~ (miten niin minäkin muka olen hurahtanut Vocaloideihin? :''''D) Ahh, näytit taas sun taitosi. Noi uudet piirrokset on i-ha-ni-a. Kyllä noita kelpaakin aina odotella ;D |
| | | Janni Verenhimoinen vampyyri
Viestien lukumäärä : 670 Join date : 18.10.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. To Marras 25, 2010 11:36 pm | |
| No ei niitä tarvi kommentoida, hyvä tietää että joku niitä kattelee ja sun näkemä vaiva noiden kuvien suhteen on kyllä sen arvosta, niin hienoja nämä uusimmatkin :D Niin ku toi Sonicki, en ole koskaan ollu sen pelien ystävä, mut tuo ihmismuoto kyllä on aika... syötävän näköinen >:3 Suloinen sarjis-sivu, jonka päähenkilökin on mitä ihanin ; u ; ja Kaito ah sinä komistus <33 Mahtava työtä Murai! | |
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. Ti Joulu 14, 2010 5:14 pm | |
| Maya on taas vailla lisää Murain piirroksia.♥ Oli pakko taas tulla ihailemaan näitä, kun oon taas ite ihan hurahtanu noihin Vocaloideihin ja sun piirtämät Vocaloidit on niin hienoja! *w* Kaito on ihana, ihanaa ku joku muukin tykkää siitä♥ Se on kyllä yhden mun kaverinkin suosikki-Vocaloid 8')
Jajaja, en voi oikeasti kylliksi kiittää tuosta sun ihanasta piirroksesta, jonka teit mulle Mikosta! Rakastan tuota sun piirtämää Mikoa, se on niin söpö ja hottis :') hihi♥ |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Jälleen kerran, töherryksiä. | |
| |
| | | | Jälleen kerran, töherryksiä. | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |