| Rixun töherryksiä | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Samirix Raivostunut ihmissusi
Viestien lukumäärä : 903 Join date : 21.01.2010 Ikä : 32
| Aihe: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 3:30 am | |
| Tässä ajattelin hieman esitellä joitakin töherryksiäni :DD WoV:iin liittyvät:Lion <- Olen sillein aika ylpeä tästä, mutta Lionin naama meni aika.. oudon näköiseksi.. o.o Tietenkin tuo on vielä keskeneräinen XDLion & Sorahiko <-- Älkää kysykö! Kaverini tilasi tämän. En tiedä mistä hän sai päähänsä tällaisen idean ja hän jopa sanoi että nämä kaksi voisivat olla aika söötti pari! o.o Mä olin vaan sillein :"WTF!?" O.O Se oli kyllä aika järkytys.. XDDLion & Arsene <-- Arsenen hiukset nyt ei näytä ehkä ihan hänen hiuksiltaan, mutta sentään yritin!! XDD Noo.. Tämän kanssa sainkin taistellakin. Toivottavasti tyksit tästä Janni!<3 :DDYukihiro ja Sorahiko <-- Piirsin tämän tunnilla.. Ja Sorahiko nukkuu siinä, jos et tajunnut sitä ite XDD Olen aika ylpeä tästä, sne voin kyllä tunnustaa.Yuki & Sora <-- Kaverini antoi idean ruokatunnilla tähän näin ja niin tämä syntyi XD Sorahikon suussa oleva höskä on leipä, vaikkei siltä nyt näytäkään *reps*Daniel Quincy<-- Tämä oli oikea painajainen! Ongelmia oli Danin asennon ja tuon sohvan kanssa. Etenkin tuon sohvan kanssa, koska en osaa piirtää sellaisia, joten otin hieman mallia jostain random sohvasta tai miksikä tuota nyt kutsutaankaan. Ideakin tuli kuin tyhjästä yhdellä tunnilla XDDEtsivä Quincy<-- Piirsin tänään, kun kysyin siskoltani mitä piirtäisin, niin hän antoi kaksi ideaa ja toinen niistä on tämä. hänen sormensa menivät pilalle, mutta olin sen verran laiska, enkä jaksanut korjata niitä enää XDDaniel Ylitöissä<-- Tämä no se toinen idea, jonka sisko antoi minulle. Siis Daniel on niin kuin ylitöissä ja nukahtanut työpöytänsä äärelle. Pöydällä on raportteja eräästä tapauksesta ja tiedän, ettei ne nyt niin hienoja ole, mutta onnistuivat ihan kohtuullisen hyvin XDDRyhmä Rämä<-- Piirsin koulussa kaikki :DD Siinä samalla keksin uuden tyylin itselleni~ Sorahikosta tuli aika tyttömäinen ja Lucasin hiukset eivät onnistuneet kovin hyvin XD Mutta jatkan tätä sitten kun taas jaksan XDDRiku & Lion<-- Okei.. Mietin kauan, että laitanko tämän tähän kategoriaan vai tuohon toiseen.. Tympäännyin ja tungin sen tänne. Asiaan, Riku on erään toisen rope paikan hahmo, joka on myös vampyyri ja ammatiltaan salamurhaaja X3 Aivan ihana mies<3 Mutta kumminkin, ajattelin piirtää nämä kaksi, kun he ovat molemmat ihania ja hieman samantyyppisiä - Riku on ehkä hiukan sadistisempi kuin Lion. Lion on tulityyppi, kun taas Riku jäätyyppi. Kukat olivat aivan kuolettavat ja eivät onnistuneet niin hyvin, kuin halusin.Pretty Star<-- Ensimmäinen väritetty piirustus täällä! Edistystä minulta, kun olen jaksanut jopa värittää tämän!! XDDTogether<-- Yuki ja Sora ovat siinä, jos nyt joku ei tunnistanut XDD Päätin laittaa Sorahikolle hameen, en tiedä kyllä miksi ihmeessä tahdoin piirtää hänelle sellaisen X3HAPPY BIRTHDAY JANNI!<-- Onneksi olkoon Janni!<3<3 Tässä on lahjasi ja toivottavasti pidät siitä ^^'' Se ei onnistunut niin hyvin, mutta yritin saada Arsenesta omansa näköinen, mutta.. Epäonnistuin XD Mutta hyvää syntymäpäivää!<3Kitties<- Tämän piirsin eräällä oppitunnilla, kun oli hieman tylsää ja tämä piirustus liittyy erääseen tarinaan, jonka annan kaverilleni joululahjaksi ja siis tässähän on Sorahiko ja Yukihiro - ihan kuin joku ei tunnistaisi heitä XDD Yu & So <- Tästä tuli tälläinen symboolinen vai mitskä sitä kutsuttiinkaan, mutta tajuutte varmaankni mitä tarkoitan, ne? :D Oikeastihan Yuki ei polta, mutta tahdoin sen näyttämään sellaiselta Badass - tyypiltä XD Tai sitten hän on jättänyt kertomatta minulle jotain..Merry Christmas! <-- Jannin joululahja!<3 Hope you like it~ XDMakuuhuoneessa <-- Juu, tämän piirsin tänään bussissa XD En edes tiedä mistä sain tuon idean, mutt ase vain pomppasi mieleen ja piirsin sen XDDD Se ei kyllä onnistunut kovinkaan hyvin, etenkni Arsenen ilme! Se ei edes näytä Arsenelta XDDIn the Rose Garden <-- VIIMEINKIN! Se on valmis ja selvisin hengissä! Siinä on siis Little Princess Sorahiko 8) Tämän tekoon meni... Yli 20 tuntia ainakin. Tausta ei onnistunut niin hyvin, kuni suunnittelin, mutta en enää jaksanut sitä yrittää fiksata.. Nyt pitää juhlia, kun sain sen vihdoinkin valmiiksi!<3Leonardo <-- Tahdoin piirtää Leon tytöksi pukeutuneena ja se onnistui aika hyvin, vaikka itse sanonkin :3 Rixuli <-- Tämähän sitten yrittää esittää minua ja piirsin tämän jo jonkin aikaa sitten..Uke Attack! <- Yksi ilta mulla ja kaverilla oli hieman hauskaa ja saatiin aikaiseksi tällainen hiano kuva Sorahikosta XD Lion & Arsene II <-- Jälleen kerran Lion ja Arsene!<3 XD Ja jälleen kerran Rixu on piirtänyt puoli unessa XD Ei se onnistunut niin hyvin kuin kuvittelin sen mielessäni, mutta..Sora, Daniel & Lion <- Suunnittelin kolmikolle hienot asusteet :) Ja en voinut vastustaa olla laittamatta kruunua Lionille ja tietenkin Sorahiko sai rusetin >:DD Oli kyllä aivan kamala työ noiden vaatteiden suunnittelussa, mutta onnistuihan ne ihan hyvin. Olen tyytyväinen :DDWhat if..?<-- Tämän mun on pitänyt laittaa tää tänne jo kauan :)) MUlla ja kaverilal oli yks ilta toosi hauskaa, kun vedettiin hieman ylikierroksia ja oli tosi hyvät jutut Arsenesta ja Lionista minkälaiset häät kaksikolla olisi ja tultiin siihen tulokseen, että ensimmäiset puol vuotta ellei kauemmin menisi siihen, että kaksikko kiistelisi siitä, että laittaako Arsene mekon vai ei XDD Ja muita mutkia siinä matkalla olisi >:DD Toivottavasti Janni tykkää<3 Mutta tämä oli erittäin vaikea piirtää, että sai ranne sai taas jälleen kerran kramppeja tätä tehdessäSorahikos New Style <-- Ensiksi ajattelin piirtää hienoja vaatteita tai oikeastaan suunnitella jotain kivaa ja sitten keskenkaiken keksinkin, että Sorahiko voisi olla mallina siinä ja TADAA! Itse pidän kyllä noista asu kokonaisuuksista sillein, että Sorahiko voisi kyllä käyttää noita XD Etenkin tuota hametta >:DD//Ioshua Sawyer <-- Erään pelin sivuhahmo, johon sitten rakastuin niin! X3 Joo, sain inspiraation tehdäs iitä hahmoni ;P Pitäisi vain kirjoittaa se esittely siitä, mutta piirsin jo kuvankin hänestä! Wohoo! Tuo oli aika tappo kylläkin XDEivät liity WoV:iin:Boy & Girl <- Tästä tuli aika suloinen, vaikka itse sanonkin :DDAvery <- Tässä on eräs hahmoni, Avery Young :)Avery II <- Tässä on toinen kuva Averysta ja tästä olen niin ylpeä että ei mitään rajaa :DD Kuten myös voi huomata se on hieman kesken vielä XDUlquiorra & Orihime <-- UlquiHime arttia!<3 Olen itse asiassa ylpeä tästä, mutta melkein kuolinkin tämän tekoon -.-'' Oh, nämä kaksi ovat Bleach:stä :) UlquiJow <-- Tässä on Mayalle :D Hope you like it~ Että Grimmjow hiukset olivat vaikeat piirtää, paljon vaikeammat kuin osasin kuvitella XDDayu & Nao <- Tässä on minun hahmoni Nao ja Murain hahmo Dayu eräästä toisesta ropesta, mutta se on kuollut nykyään ): Mutta mun oli aivan pakko piirtää nämä kaksi, koska he ovat niin ihunat yhdessä<3<3 Assassin<-- Tässä on salamurhaajani eräästi ropepaikasta :D Itse asiassa hän on minun toinen hahmoni, kun silloin kauan sitten aloitin ropettamisen :)) Se on kylläkin vielä kesken, että kyllä vielä jossain vaiheessa saan sen valmiiksi XDSorano<-- Tässä on Sorano, joka on aika suloinen vaikka itse sanonkin. Hän on siis Kissademoni rodultaan :DDD Mutta tykkään tästä hahmosta sen takia, koska hän osaa olla niin kömpelö tappelemisessa, mutta kun hänen "paha puoli" pääsee valloilleen, niin kyllä nyrkit heiluu sitten XDDLady Sorano<-- Tässä on Sorano myös, mutta nyt hänellä ei ole kissan korvia, koska en saanut tungettua niitä tähän XDD Hänellä olisi päällään juhlamekko, mutta paperi loppui kesken :DDDDaNao <-- *rummutusta* Ja taas Nao ja Dayu ovat esillä >:DD Ja tämä on omistettu Muraille<3 Murai näki tämän ekan kerran, niin olisittepa nähneet hänet! Hän meni aivan sekaisin XDDD Joten lupasin antaa hänelle tämän sitten kun nähdään taas :))
Viimeinen muokkaaja, Samirix pvm Ma Huhti 18, 2011 5:29 am, muokattu 16 kertaa | |
|
| |
Janni Verenhimoinen vampyyri
Viestien lukumäärä : 670 Join date : 18.10.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 3:50 am | |
| Ouhoylyhohou!! Ihastuin Lioniin vaan entistä enemmän grrraah MINÄ SYÖN HÄNET! <3
Ja nuo muutki piirrokset on tosi sulosia~ Tosta Boy & Girl tulee mieleen yks biisi Just be friends (:3 Ja Avery on todella kaunis neitonen :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:01 am | |
| Älä nyt häntä syö kumminkaan XD Mutta kiva pidät hänestä :DD Ja kiitos kommenteistasi myös :) En olekaan kuullut tuota biisiä koskaan :DD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:08 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:25 am | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:26 am | |
| Eikö ^u^ Heti päsähti tuo biisi mieleen ku avasin ton sun kuvas :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:29 am | |
| Olet oikeassa, siitä tulee tuo biisi mieleen XDD Aika rajuu! | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:31 am | |
| Nii on :'Dd
Apua sä jo vastasit tonne, en mä ehi kirjottaan vastaku pääsen kotiin (juu koulussa näin dataillaan) ngghh ja mä ku nii tahtosin ; ^ ; | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 4:41 am | |
| Joo ei se mitään XD Ei mitään kiirettä :) | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 9:10 am | |
| Muistelin et tiiän yhen biisin joka on kuin luotu Lionille ja hoksasinki sen sit. Sadistic vanpire, nimi ainakin on hyvin kuvaava mut sanoista en oikein tiiä ku en tuota japania ymmärrä. En tiiä ootklo kuullu tän mut noh kuitenki :3 https://www.youtube.com/watch?v=F9WT5h20yl0 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 12:51 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 7:36 pm | |
| Joo Lionin biisi on tämä kyllä :'D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Ke Loka 20, 2010 9:01 pm | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:12 am | |
| No niin! Pieni päivitys :D Yukihiro ja Sorahiko <-- Piirsin tänään tunnilla.. Ja Sorahiko nukkuu siinä, jos et tajunnut sitä ite XDD Olen aika ylpeä tästä, sne voin kyllä tunnustaa.Yuki & Sora <-- Kaverini antoi idean ruokatunnilla tähän näin ja niin tämä syntyi XD Sorahikon suussa oleva höskä on leipä, vaikkei siltä nyt näytäkään *reps*Janni, toivottavasti olet tyytyväinen nyt, kun vihdoin näet nämä :DD
Viimeinen muokkaaja, Samirix pvm Ti Loka 26, 2010 10:11 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:18 am | |
| TODELLA TYYTYVÄINEN JA EI VOI MUUTA KUIN SANOA AWWWWWEEEH <3 Sorahiko on tosi söpö nukkuessaan ja sit vielä söpömpää ku se nukkuu Yukihiron syleilyssä (:''3
Ja sit toi toinenki on söpö ja tajuaa siitä et sil on leipä suussa höppänä :3 | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:29 am | |
| No hyvä! :DD Mun mielestä se ei todellakaan näytä miltään leivältä XDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:31 am | |
| No katoin sen kuvan enne ku luin sen tekstin ja tajusin kyllä sen olevan leipä :D Mutta kuitenkin voisin omia Yukihiron ja Sorahikon myös tästä näin dubbidubbiduu~ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:51 am | |
| Sä niinku viet mun kaikki hahmot? XDD | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 9:53 am | |
| Mitä eeeen, mitä oikein höpiset? :D *sorajayukisäkkiinjarunaway* | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 10:04 am | |
| Sinne meni nekin sitten XDD
Tässä muuten ajattelni suunnitella piirtää itseni ja WoV:in hahmoni :DD Mulla on jopa ajatus siitä minkälainen siitä tulee ;D | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 10:08 am | |
| Yosh mahtavaa, sitä piirrosta sitten odotellessa ^u^ | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 10:29 am | |
| Yritän saada sen pian valmiiksi, niin sinun ei tarvitse odotella liian kauaa ^^'' | |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 10:32 am | |
| En tietenkään mitenkään hoputa :3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä To Loka 21, 2010 11:40 pm | |
| Vauuuu Rixu. Sun tyylis on muuttunut viime kerrasta, tosi hyvältä näyttää. Mäkin pidin tosta Boy x Girl kuvasta, ihan mahottoman soma. Ja Avery on tosi söpö, tykkäsin siitä miten piirsit sen siinä jälkimmäisessä kuvassa siitä. ;u;b Sorahikon ja Yukihiron kuvistakin tuli niin hienot, ne on suloisia yhessä♥ etenkin Sorahiko/// |
|
| |
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä Pe Loka 22, 2010 2:06 am | |
| Niinpä! Olen kehittinyt!! \o/ Wohoo! Kiitos, kiitos ja kiva että tyksit :3 Älä vaan sano että säkni nappaat ne mukaasi xDD
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Rixun töherryksiä | |
| |
|
| |
| Rixun töherryksiä | |
|