World of Vampires - New York
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Foorumiroolipeli.

PääsivuPääsivu  the Portalthe Portal  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani
Paikalla olevat käyttäjät
Yhteensä 44 käyttäjää paikalla :: 0 Rekisteröitynyttä, 0 Piilotettua ja 44 Vierailijaa

Ei

Eniten samanaikaisesti paikalla on ollut 173 käyttäjää, tämä oli Ti Tammi 18, 2011 1:56 am

Rixun töherryksiä

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

Viestien lukumäärä : 903
Ikä : 32

Rixun töherryksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 8:21 am

Pieni päivitys ;) On kyllä enemmän laitettavaa, mutta en ole ehtinyt niitä vielä skannaamaan XDDD Sitten jossain vaiheessa taas XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

Viestien lukumäärä : 670

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 8:38 am

Hii Rixun piirroksia! Rakastan näitä, ihana symboliikkaa tossa YukiSora kuvassa, todellakin mahtavaa (:'3 ...mutta tuota tuossa Kitties linkissä taitaa olla vääräkuva tai mun kone haluaa todella innokaasti näyttää mun synttärilahjaa (:o
Ah ja Bleach hahmoja, UlqiHimeä ah <3 Tosi hyvin onnistunut olen ylpä taas kerran kultaseni, jos on lisää Bleach piirroksia niin esille vaan 83
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 8:46 am

Kiitos, kiitos.. Aivan punastun tässä XD Siis mulla se näytti kyllä sitä kuvaa, kuni pitäisi o.o Ehkä sun kone on vain niin paljon ihastunut siihen siun synttäri kuvaan, ettei mitään rajaa XDD Mutta kokeile uudestaan, kun laitoni sen linkni uudestaan siihen, jos vaikka se toimisi paremmni tällä kertaa :)
Ihanaa! Se onnistui sitten! :) UlquiHime on mun yks lempi parituksista siinä sarjassa ja siihen yhdessä kohtaa mä oikeasti itkni varmaan tunnin T^T Mutta on mulla pari arttia, mutta yhtä en voi skannata, knu se on isolla paperilla ja meillä on vain sellainen, josta pystyy skannaamaan noita "tavallisen" kokoisia :/
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:06 am

Hii nyt toimii, OIIIH ONPA LUTUSIA! <3 Syön ne, omomom >83
No saat skannata ne jotka pystyt ja eikö sitä isoa voi vaikka digikameralla kuvata, jos siis selanen löytyy : o

Luulen että tarkoitat sitä kohtaa missä Ulquira haihtuu tuhkana pois fusssshhh, surullista (:o Mut kuka on sun lemppari hahmos? Aizen taichou on paras minusta, aaah mikä badass hän onkaan <3
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:22 am

Noouuu! Olet varmaan kymmenes henkilö, joka sanoo syövänsä heidät XDD Jos jaksaisin etsiä sen mun digikameran, niin ehkä XD

Mulla on niin monta lemppari hahmoa siinä, mutta yksi niistä on Aizen. Hän on kyllä sellainen badass<3 Sitten Renji, Byakuya, Hisagi, Toushiro, Orihime, Ulquiorra, Grimmjow ja monta muuta.. En jaksa luetella kaikkia XDDD Se on joku niin ihana ja kyllä sitä juuri tarkoitin, MIKSI HÄNEN PITI MENNÄ KUOLLA KUPSAHTAMAAN!!!??? T^T Hän elää muistoissamme aina<3<3 *niisk*
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:28 am

Dii elää syvällä sydämmissämme, vaikkei aivan lempihahmoihini kuulutkaan mutta silti <3
Kauhia unohdin mainita tietenkin Ichigon, tietenkin päähenkilö on ihana ja ah varsinkin sen ne hollow muodot ja muut, rakastan sitä kun sen ääni muuttuu jännäks sen maskin takana, se ääni on jotain aivan ihanaa >u<
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:31 am

JOO! Siis oikeesti, mä saan aina jonkun kohtauksen kun kuulen sen ichigon äänen, knu hänellä on se maski aj puhuu jotain<3<3<3 Ulquiorra on just niin ihanan sellainen lutuinen ja suloinen, knu hnä on semmoinen angstangst pallero<3<3 83
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:38 am

Kyllä ah Bleach, en voi käsittää miksi mun yks kaverini pitää sitä animea huvittavana, se naureskeli mulle ku sanoin mesessä et en ehi puhuun ku katon Bleachia : <
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:43 am

hän ei vain pysty näkemään Bleachin todellista poweria! >:DD
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 9:51 am

Ei niin, BLEACH RULEZ!! >8D
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Joulu 14, 2010 5:29 pm

(teillä on kyllä joku hämärä tapa jäädä höpöttämään kaikesta ihan joka paikkaan... :'D)

Noh mutta, olen jo aikaisemminki käyny näitä piirroksia kattoo ja nyt sitten päätin, että on selkeesti aika kommentoida jotain. :DD Mä en kyllä oikein osaa antaa mitään rakentavaa palautetta, oon siinä tosi huono, koska yleensä vaan innostun kehumaan. 8')
Eli jospa jätetään semmonen kunnon rakentava palaute ihan suosiolla pois, köhköh.

Toi Boy&Girl - piirros on mun mielestä hirmuisen suloinen. Jotenkin noi ilmapallot vielä oikein korostaa sitä suloisuutta ja voin vain kuvitella miten suloinen ja söpö tää piirros olis väritettynä. ;D *wink-wink*
Tää piirros on ehkä mun lemppari noista kaikista. :)

Ja tosiaan, Bleach on ehkä yks kaikkien aikojen parhaimmista sarjoista, mutta kyllä se nyt on silkkaa vääryyttä piirtää Ulquhimeä, kun Ulquiorra kuuluu Grimmjowille!! >:o
Olkoonkin, että tuo piirros on ihan hävyttömän hieno. :D Ja Orihimen hiukset on ihanat, samoin Ulquiorran kasvot, khih. MUTTA. Ulquiorra kuuluu Grimmjowille, siitä ei kyl pääse yli eikä ympäri sitten millään.♥ Sä voisit piirtää vähän Ulqujowia. ;)
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyKe Joulu 15, 2010 2:38 am

(Olen kyllä huomannut sen XD)

Yritätkö vihjailla, että voisin värittää sen? ;DD Voinhan ainakin harkita sitä XD Ja olen erittäin iloinen, että pidät siitä ja kiitos kommenteistasi ja ei se haittaa vaikkei se ole rakentavaa.

Bleach on hyvä, siinä olet oikeassa. Ai että Ulqujowia.. Voinhan yrittää piirtää ne kaksi yhdessä ja minä kyllä enemmän kallistun Ulquihimeen , mutta pakko myöntää, että Ulquiorra ja Grimmjow on aika mielenkiintoinen pari ;) Joo, mutta lupaan yrittää väsätä hienon piirustuksen näistä kahdesta. Olen itsekin ylpeä Ulquiorran kasvoista ja Orihimen hiuksista, niiden kanssa oli kyllä taistelemista XDD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyKe Joulu 15, 2010 2:50 am

(nojoo, vaikka niille ylimääräsille pulinoille on tuo ihan ihkaoma pulinatopic! :'D)

No vähän niinku ikäänkuin nätisti yritin vihjata, että sellane oikein söpö pastelliväritys tai joku hempeen suloinen olis aika kiva ;DD
En osaa oikein sanoin kuvailla mitä tarkotan, mutta tossa piirroksessa on tosi söpö tunnelma, josta tykkään. :)

No Ulqujow peittoaa Ulquhimen mennen tullen! ;D Makuasioista ei tietty voi kiistellä. Ja ite tykkään Orihimestä tosi paljon, en vaan oikeestaan tiedä kelle sen parittaisin. :'D Tatsuhime on myös aika söpöä. orihime on vähän sellanen hömppä, niin toisaalta toivoisin, että se sais sen Ichigon kerta se siitä niin kovasti tykkää. XD
Mut mä taas paritan Ichigoa vaikka kelle, ni ei sekään oikeen käy D: (RenjixIchigo, GrimmjowxIchigo, IchigoxToushiro, IchigoxIshida, UraharaxIchigo, jne... >:DD)

Tosiaan joo, jos joskus innostut piirtämään Ulqujowia, niin olisin siitä oikein kiitollinen, sillä haluaisin kovasti nähdä sitä sun piirtämänä. :D
Ja kyllä sietääkin olla ylpeä tosta piirroksesta, noi Orihimen hiukset ja Ulquiorran kasvot oikeen pistää silmään, kun ne on niin hienot ja aidon tuntuiset! :)
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyKe Joulu 15, 2010 3:07 am

(Siellähän minä höpäjän vähän väliä XD Mutta kato, kun täällä muualla on niin vaan uppoutuu keskusteluun, niin ei sitä edes huomaa tai tajua XDDD)

Voinhan tästä yrittää värittää sen sillein :) Se voisi ehkä näyttää paremmalta väritettynä :D

Orihime on niin suloinen, kun hänellä on niitä omia juttujaan X3 Häntä voi parittaa vähän kaikien kanssa melkein, kyllä ja Tatsuhime on kyllä aika ihana pari kuten myös Ichihime :) Renji kuuluu Byakuyalle >8) Minä kyllä myös paritan Ichigoa aikas monelle myös ;DD

Joo, laitan tänne sen sitten näytille ;) Jos se nyt onnistuisi XD
No sitten uskallan olla ylpeä siitä :DD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyKe Joulu 15, 2010 3:19 am

Heh, tai sitten sä onnistut pilaamaan sen niillä väreillä! ;D No jospa et, kyllä siitä varmasti tulee tosi suloinen väritettynäkin.

No mä en Orihimeä taas miellläni parittais ihan kenelle tahansa just siks kun se on mun mielestä niin suloisen viaton :'D Tatsuhime on söpö ja sit MatsumotoxOrihime. :)
Hahah, Renji on kans toinen ketä voi parittaa vaikka kelle! Tai mä ainakin paritan. >:D ByakuyaxRenji, HisagixRenji, RenjixToushiro, RenjixIchigo.. :DD Unohin Byakuyan melkeen kokonaan, sitäkin pystyy parittaa Ichigolle ;) (miten niin minä muka luen liian paljon doujinsheja? 0:)

Heh, toivottavasti onnistuu, haluisin kyl niin mielelläni nähä! :D Mut ei mitää stressiä, piirrä sitten kun tulee sellanen sopiva inspis. Ja toki laitat sen tänne näytille, jotta mä näen sen! ;)
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyKe Joulu 15, 2010 3:55 am

En yhtään ihmettele, jos se menisi pilalle, mutta yritän sen niin hyvin kuin osaan :D

MatsumotoXOrihime on kyllä kans ihana pari :D Mie olen kanssa parittanut Renjiä muille, mutta ykkös suosikki on ByeRen<3<3 Oih, HisagiXRenji on kyllä aika ihana >8) Sitten on GinXKira >:) Oi, niitä parituksia on monia XDD Löysin kerran mielenkiintoisen fanficin GinXByakuyasta ;D

Juu, teen sitten kun se inspis iskee :)
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 7:35 am

Päivitystää~

Ja niin Janni saa joululahjansa ja Maya Ulqujow:ta XD
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 7:50 am

Voi Rixu kiiiitos, olen sanatos ne on söpöjä (:'D ja herher mitäs siellä makuuhuoneessa oikein tapahtuu hehe ):3 Olet ylittänyt itsesi jälleen, olen ILYPIÄ!! Tekis vielä sanoa jotain mutten keksi, ne on vaan nii hienoja ja sulosia jaja sdjfkvjbjkasbdv <3
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 7:57 am

Ihanaa! Olin aivan peloissani tykkäätkö vai et :DD Mutta hyvä, että tyksit :) Ja jos totta puhutaan, niin en edes itsekään tiedä mitä siellä tapahtuu * katsoo kysyvästi Lionia* XDDD Mä oikein punastun, knu kehut noita noin paljon XDDD
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 8:21 am

No oooiii :''D kyllähän tässä vanhan sydän ihan heltyy<3
En kyllä ihan aatellu että ihan just mulle tuon piirroksen piirtäisit, vaikka tietty se olin minä joka sitä oli vailla, mutta ikäänkuin aattelin että piirrät sen sitten muuten vaan omaksi iloksesi :'D Eli olen vieläkin iloisempi, kun se kerta on ihan mulle, voi aaws<3 ^^
Ulqujow on jotain niin söpöä! ohohoh, pitää varmaan ihan tulostaa tuo ja laittaa seinälle, kunhan joskus saan tulostimeen lisää mustetta ;)

Grimmjowin hiukset on varmasti tosi vaikeet piirtää, voin vaan kuvitella. :'D Kun ne onn iin pörröset ja sekaiset ja niin edelleen. Mutta hienosti oot onnistunu! :)
Tuo Grimmjowin ilme on joku niin lutunen, aloin ihan nauramaan kun katoin sitä :DD Ja Ulquiorra on oma vakava itsensä, tykkään hirmuisesti noista sen silmistä<3 Oon muutenkin huomannu, että sä osaat piirtää hirmu hyvin silmiä, tykkään varmaan kaikkien sun piirroshahmojen silmistä! Jotenkin ne näyttää tosi aidoilta, just siltä miltä niiden kuuluukin näyttää. (Tosi hyvin osaan taas selittää, mutjoo XD)

Eli olen enemmän kuin tyytyväinen tuohon piirrokseen, tuhannesti kiitoksia!! <33 *hugs*
Janni
Verenhimoinen vampyyri
Verenhimoinen vampyyri
Janni

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 8:24 am

Punastut? Muutama hassu lause :'D Mutta kyllä tyksin paljon, oot ihana <3
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 8:40 am

Maya, ole hyvä vain aj ihanaa, että pidät siitä :) Joo, laita vaan seinälle ja olen erittäin otettu, kun laitat sen oikein seinälle :DD Siis ne ovat vaikeat! Mutta vaikka ne ovat vaikeat piirtää, niin ne on niin ihunat<3 Olen saanut lisää ideoita noista kahdesta ;)
Kiitos paljon kehuistasi<3 Olen kyllä kaikkein eniten tarkka silmistä, että se on yleensä tarkoitus saada näyttämään ne hyviltä ;D Ole hyvä vain *huugs*

No kyllä mä tästä punastun kun kehutte noin ^///^ Olen erittäin iloinen siitä, että piditte niistä ja kiitos kehuistanne<3<3
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 9:00 am

No varmasti laitan seinälle, heti kun saan tulostimen lisää mustetta ja saan tulostettuu tosta itelleni kopion :D Se pääsee tonne muiden kivojen piirrosten sekaan mun seinälle ;)<3

Grimmjowin hiukset on IHANAT. Rakastan muutenkin koko hahmoa ulkonäköineen ja luonteineen, mutta ne hiukset on kyllä todella puoleensa vetävät, kun niitä katsoo ni ihan tekee mieli työntää käsi sinne hiusten sekaan ja pörröttää niitä :'D Hyvin sait toteutettuu Grimmjowin pörröhiukset, khih<3
No ei sitten mikään ihme, että noi silmät aina näyttää sun piirtämänä niin hyviltä, kun kerta näet niihin kaikista eniten vaivaa! :D
Sun omista hahmoista mä en tietenkään tiiä, että millaset silmät niillä kuuluu olla, mutta esim just noi sun Bleach-hahmot mitä oot piirtäny, niin niillä on just samanlaiset silmät kun mangassa ja animessakin. Eli just sellaset kun niiden kuuluukin olla, näyttää tosi aidoilta. :)
Arvostan sitä todella paljon kun joku osaa piirtää niin hyvin. :D

Ole hyvä vain kehuista, yritin vähän sisällyttää näihin kommentteihin enempi kun vaan jtn "Waaaah ihanaaa oot taas piirtäny niin hyvin sokfddvkfdrwefjgkgoglgl" jne :'D Oon aika huono kommentoimaan rakentavasti, koska päädyn kuitenkin pääasiassa vaan kehumaan. Mutta yritystä on XD
Ja todellakin pidin tuosta piirroksesta, kiitos vaan kun näit sen vaivan ja piirsit sen<3 Ohoh ja mitä? Sullako on jo lisää ideoita Ulqujowin varalle? ;DD IHANAA! <3 Maltan tuskin odottaa!
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptySu Joulu 26, 2010 9:28 am

Ihanaa :DD

Olen aivan samaa mieltä kanssasi Grimmjow:n hiuksista ja muutenkin koko heppu on niin hellyyttävä ja aww!<3<3 No hyvä, että muistuttavat heitä :DD Arvostan sinun kommentejasi :3

Hyvä, että yrittää :DD Olen itsekin erittäin huono antamaan rakentavaa palautetta XD Mulla on sellaisia ideoita, että lisäilen sitten kun saan niitä valmiiksi ;)
Samirix
Raivostunut ihmissusi
Raivostunut ihmissusi
Samirix

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 EmptyTi Tammi 11, 2011 11:43 am

Päivitystä taas jälleen kerran XD

Ai niin! Janni, aloitin tänään sellaisen ison piirrustus projektin Lionista ja Arsenesta. Sitten kun saan sen valmiiksi, niin laitan sen tänne ja mä vannon, että sä saat kunnon naurut kun näet sen! XDD
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Rixun töherryksiä   Rixun töherryksiä - Sivu 3 Empty

Rixun töherryksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Rixun Katoamiset
» Jälleen kerran, töherryksiä.